V zadnjem letu je bilo po vsej Evropi na milijone pnevmatik preizkušenih in opremljenih z novo standardizirano evropsko oznako za pnevmatike, ki je nastala na pobudo EU s ciljem zagotavljanja jasnih informacij za potrošnike v povezavi z varnostjo in zmogljivostjo pnevmatik.Po enem letu so se na okrogli mizi EU Tire Label – One year On, ki jo je organiziralo podjetje Goodyear Dunlop EMEA, zbrali strokovnjaki, ki so iskali odgovore na vprašanja o dosežkih označevanja v tem obdobju. Podatki so pokazali, da je pri več kot dveh tretjinah potrošnikov, ki so v letu 2013 kupili nove pnevmatike, na odločitev o nakupu vplivala EU oznaka za pnevmatike. GYDU_Tire_Label_like_energy_efficiency_labels_on_fridges_with_the_added _criteria_of_wet_braking_for_safety

Po podatkih Goodyear Dunlop raziskave, ki jo je opravilo podjetje IPSOS MarketQuest na šestih evropskih trgih, je 54 % kupcev že seznanjenih z EU oznako. Od tega jih je 71 % upoštevalo razrede, v katere so bile pnevmatike uvrščene, ko so se odločali za nov nakup. Podatki so pokazali tudi, da več kot polovica (54 %) evropskih prodajalcev pnevmatik oznako uporablja kot koristen prodajni pripomoček. Raziskava je še pokazala, da je za 52 % voznikov osebnih vozil najpomembnejši kriterij, ki vpliva na nakupno odločitev nove pnevmatike, oprijem na mokri podlagi. Dober izkoristek goriva, ki ga prinaša manjši kotalni upor pnevmatik, postavljajo vozniki na drugo mesto (47 % potrošnikov).

EU oznaka za pnevmatike ima vse večji vpliv tudi na evropske vozne parke z gospodarskimi vozili. Raziskava, ki jo je za Goodyear Dunlop opravilo podjetje MV2 Conseil je pokazala, da več kot polovica (54 %) prevoznikov pri nakupu novih pnevmatik upošteva EU oznako. Kljub temu je za dve tretjini prevoznikov (66 %) še vedno najpomembnejši podatek o izkoristku goriva.


Predstavniki podjetja Goodyear Dunolop EMEA Arthur de Bok so predstavili vpogled v prve pomembne statistične podatke o vplivu oznake za pnevmatike in izpostavilinjene omejitve. »Spodbudno je videti, koliko potrošnikov in prevoznikov pri nakupu že uporablja EU oznako kot referenčno točko. EU oznaka s podatki o treh lastnostih dviguje zavest o pomembnosti vloge, ki jo imajo pnevmatike pri zmogljivosti vozila. Goodyearova ponudba pnevmatik se pri oznaki EU ponaša z izvrstnimi razredi. Oznaka je sicer dobro izhodišče, hkrati pa obstaja še veliko drugih pomembnih dejavnikov, ki bi jih kupci pnevmatik morali upoštevati..«

GYDU_The_label_gives_you_three_crieria,_magazine_tire_tests_up_to_15_GY_up_ to 50