Pnevmatika se ponaša z novo tehnologijo, ki povečuje zmogljivost na suhi podlagi ter izboljšuje zaviranje in vodljivost na mokrih cestah, obenem pa je še ustreznejša za električna vozila, saj zmanjšuje hrup in kotalni upor.

Goodyear je pred prihodom pomladi, ko bomo jeklene konjičke spet lahko preobuli v letne pnevmatike, predstavil novo pnevmatiko Eagle F1 Asymmetric 6, najnovejšo različico svoje odlične, večkrat nagrajene serije vrhunskih pnevmatik Eagle F1.

Pnevmatika vključuje številne inovacije, ki povečujejo zmogljivost na suhi podlagi ter izboljšujejo zaviranje in vodljivost na mokri cesti. Večjo zmogljivost na suhi podlagi pnevmatiki omogoča prilagodljiva naležna površina, ki se prilagaja spremembam obremenitve. V običajnih voznih razmerah ima pnevmatika normalno naležno površino, ki pa se poveča ob zahtevnih manevrih. Stična površina se torej prilagaja slogu vožnje in se po potrebi poveča, kar doprinese k boljšemu oprijemu in večji odzivnosti pnevmatike.

Pnevmatiko obenem odlikuje vrhnja zmes z novim, inovativnim sistemom, ki omogoča boljši stik s cestno površino in tako zagotavlja boljši oprijem na vlažnih ali mokrih cestah.

Eagle F1 Asymmetric 6 pa se lahko pohvali tudi s tehnologijo, razvito posebej za pnevmatike UUHP (ultra ultra visoko zmogljive) in zasnovano za zmogljivost tako na dirkalni stezi kot na cesti. Zahvaljujoč tej tehnologiji se pnevmatika bolje prilega grobi cestni površini oziroma je nanjo odpornejša.

Pripravljena na novo generacijo mobilnosti

Eagle F1 Asymmetric 6 je bila razvita ob upoštevanju specifičnih zahtev proizvajalcev električnih vozil. Njen dezen kar za 1 dB zmanjšuje kotalni hrup, medtem ko nova tehnologija zmesi zmanjšuje kotalni upor in s tem pripomore k večjemu dometu električnih vozil.

Pnevmatika je primerna za širok spekter vozil, vključno s karavani, športnimi kompaktnimi in družinskimi avtomobili, luksuznimi limuzinami in športnimi kupeji. Do leta 2023 bo na trg lansiranih kar 65 dimenzij pnevmatike Eagle F1 Asymmetric 6 za platišča velikosti od 17 do 22 col.