Daljnega leta 1994, ko še nismo imeli dostopa do celega sveta zgolj s klikom, ko so umetnine nastajale še predvsem ročno, ko so bile razdalje videti še veliko večje in digitalizacija v povojih, se je izpod rok 19-letnega Aleksandra Praperja rodil prvi avtomobilsko-oblikovalski koledar ALPRA DESIGN. Od takrat dalje je vsako leto sledil nov oblikovalski pogled na avtomobile prihodnosti. Tokrat je na vrsti jubilejni – dvajseti.

JUBILEJNI KOLEDAR V POVSEM DRUGAČNI PODOBI

Več kot pol leta 2013 je zorela ideja najnovejšega koledarja ALPRA DESIGN. Koledarja, ki bo nedvomno presenetil. Ne le, da je bolj barvit, bolj razgiban, bolj dodelan kot kadarkoli prej, temveč prvič vsebuje 12 povsem različno oblikovanih stranic, ki z ozadji in avtomobili simbolizirajo ključne pojme tradicije edinstvenega avtomobilsko-oblikovalskega koledarja ALPRA DESIGN (20 let – stila, sanj, vizij, lepote, klasike, …). Dobri opazovalci bodo v določenih dizajnih avtomobilov prepoznali ideje, ki črpajo navdihe iz preteklih koledarjev in s pazljivimi posodobitvami prikazujejo, da so tudi za današnje dni še vedno napredne.


2014-5-klasika

EDINI NEVTRALEN AVTOMOBILSKI KOLEDAR!

Ime jubilejnega koledarja »AUTOVIZIJE« se vrača k prvemu koledarju ALPRA DESIGN in ima dva pomena, ki zaznamujeta te edinstvene koledarje skozi njihovo zgodovino. AUTO VIZIJE pomeni hkrati “avtomobilske vizije” in “lastne vizije”. Torej –lastne vizije avtomobilov, ki v resnici ne obstajajo. Koledar ALPRA DESIGN je bil in je edini nevtralen avtomobilski koledar. To je možno doseči le z ustvarjanjem neobstoječih avtomobilov, torej s tematiko avtomobilskega oblikovanja – z vizijami. Takšen koledar je samo eden in nastaja v Sloveniji – to je koledar ALPRA DESIGN!


Tudi za leto 2014 so na koledarju ALPRA DESIGN realistično in barvito predstavljeni neobstoječi avtomobili – ideje vozil bližnje ali malo bolj oddaljene prihodnosti. Tako dizajni avtomobilov kot virtualna ozadja ter fotografije so avtorsko delo avtorja, Aleksandra Praperja.

OSNOVNI PODATKI

Prizadevanje za klasično lepoto in razmerja je sestavni del oblikovanja vozil znamke ALPRA DESIGN Koledar ALPRA DESIGN – AUTOVIZIJE 2014 vsebuje naslovnico, 12 stranic, dodaten list z opisom tematike, podpisom in številčenjem. Tiskan je na kakovostnem papirju velikosti 49 x 34 centimetrov. Na podložnem kartonu pa je prostor, namenjen dotisku logotipa podjetja (velikosti 49 x 6 cm). Koledar je vstavljen v kartonsko škatlo. Prodajna cena koledarja je 18 €. Z večanjem števila naročenih koledarjev se cena znižuje.

2014-12-tradicija

Zanimivost: KAKO NASTAJA KOLEDAR ALPRA DESIGN 2014 – AUTOVIZIJE

Tudi tokrat se je koledar ALPRA DESIGN rojeval na zanj značilen način. Iz številnih ročno izrisanih skic – idej avtomobilskih dizajnov – je avtor koledarja, skupaj z izbranim krogom oseb, določil avtomobile, ki so bili primerni za upodobitev na koledarju ALPRA DESIGN – AUTOVIZIJE 2014.

Skice so nato, skozi računalniško dodelavo, barvanje, senčenje, napredovale do končne oblike. Sledil je pazljiv izbor fotografij za ozadja in ustvarjanje novih virtualnih ozadij, ki so podkrepila 12 izbranih pojmov. Končno podobo stranic je prinesla združitev ozadij z avtomobili ter njihova dodelava v čim bolj realistično usklajen celostni videz.

Izdelava koledarja se je nato prenesla v tiskarno. Prazne bele pole so s pomočjo rok veščih mojstrov potovale skozi tiskarske stroje ter z odtisom plošč pridobivale linije in barve. Po razrezu so se sortirale in počakale na združitev s kovinsko špiralo. Eno stranico pa je pred tem čakala še posebna pot. Dodatna (trinajsta) stranica, na kateri je opisana tematika koledarja v petih jezikih, je pridobila še ročno zapisano zaporedno številko in avtorski podpis – s tem je postal prav vsak izvod koledarja unikat.

Povsem na koncu so se stranice ponovno združile in spojile v ustrezno zaporedje mesecev. Koledar se je vstavil v kartonsko škatlo, poleg pa so prvič dodane še po štiri poštne kartice z avtomobilskimi motivi. Stenska umetnina, ki opravlja funkcijo koledarja, je bila pripravljena na dostavo.

2014-11-sanje