Največji in najboljši? – Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline

Volkswagen ima željo postati največji in najboljši. To poslanstvo prenašajo na svoja vozila. Eden zadnjih predstavnikov wolfsburške znamke, Golf Variant, ki si močno želi postati najboljši v svojem segmentu, je postavljen pred težko nalogo.

Sedma generacija ljudskega vozila je zadela v polno. V karavanski formi ni prav nič kaj drugače. Evolucijsko gledano peta generacija karavanskega Golfa, se hvali s trenutno največjim prtljažnim prostorom v razredu, dokler na tržišče ne pride Honda Civic Tourer.

Zaradi 27 centimetrskega prirastka v dolžino, zmore Golf ob zloženih naslonjalih pogoltniti do 1620 litrov prtljage, v standardni postavitvi pa 605 litrov. Zakaj bi še kdo kupil Passata Variant? Poleg tega, da obe vozili ponujata dovolj prostora v notranjosti, sta zmožni razvajati celotno družino in sta si zelo podobni, je Golf še za odtenek cenejši in vizualno modernejši.

Walter de Silva je »tornado« linije odlično obdelal in ustvari zelo skladno vozilo. Oblikovanje je očitno zadržano, ampak to smo tako ali tako navajeni iz nemških avto-vrst.


Največje presenečenje je notranjost vozila.

V času, ko vsi avtomobili rastejo in čudežno izgubljajo prostor v notranjosti, so pri Volkswagnu ponovno korak spredaj. Golf ima zaradi širših bokov izjemno prostorno in široko notranjost v primerjavi z razrednimi tekmeci. Zaradi dovršene ergonomije in kvalitetnih materialov je počutje v kabini fantastično. Vsa stikala so nameščena premišljeno ter se nahajajo na tradicionalnih mestih.

Testno vozilo je bilo konkretno naloženo z opremo. S paketom Highline je Golfa že stopničko višje kot samo »ljudsko vozilo«. Z navigacijskim sistemom, senzorjem za to in ono, biksenonskimi žarometi, LED dnevnimi svetili, 18- palčnimi platišči, se Golf po opremi in izgledu kosa s predstavniki višjih segmentov.

Predstavlja dobro kombinacijo med poslovnim in družinskim avtomobilom. Zmožen je vozili 5 odraslih oseb, kopico prtljage ali vse skupaj naenkrat. In tudi žejen kaj dosti ni. Novi agregati, ki so bili predstavljeni z novo MQB platformo, ponovno prestavljajo meje.


Varianta je poganjal 2,0-litrski dizelski agregat z močjo 110 kW (150 KM) in 320 Nm navora. Motor se izkaže v vseh pogojih. Zaradi velike prostornine lagodno premaguje avtoceste, navor omogoča hitro in enostavno prehitevanje, konjenica pa je ravno pravšnja za dinamično vožnjo in za ugodno zavarovalno premijo. Poraba dvolitrskega agregata je v poprečju na testu znašala okoli šest litrov na sto prevoženih kilometrov. Normni krog pa je prevozil s 5,4 litra goriva.

Vožnja s karavanom je udobna. Opazi se odsotnost prilagodljivih blažilcev DCC, ki dvignejo kvaliteto vožnje. Dodatek, ki stane okoli 700 evrov, naredi bistveno razliko v vožnji, saj vam ponuja različne nastavitve podvozja (Comfort, Sport, Normal), zato pred nakupom premislite o izbiri tega dodatka (Preizkušeno na Golf GTD). Mogoče bi priporočil še izbiro voznikovega profila in radarski tempomat, ki stane le 350 evrov.

Volkswagen je na trg poslal hudega konkurenta, ki ima mnogo atributov.

Je torej največji in najboljši? Kar se tiče cene je Golf največji, saj je testni primerek stal skoraj 28 tisoč evrov. V kolikor denar investirate v lastništvo Golfa, bo Vam postal tudi najboljši.

 

Motor

Turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 16 ventilov, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3.500/min, 320 Nm pri 1.750-3.000/min. Poraba goriva (EU) 5,1/3,7/4,2 l/100 km. CO2: 108 g/km.

Prenos moči

Pogon na sprednji kolesi, ESP, Šeststopenjski ročni menjalnik. Gume 225/40 R18 (Bridgestone).

Podvozje in karoserija

Karavan , 5 vrat, 5 sedežev. Dolžina 4,562 m, širina 1,790 m, višina 1,481 m. Medosna razdalja 2,631 m. Prtljažnik (normno) 605 – 1620 l. Rezervoar: 50 l. Mase: prazno vozilo 1.436 kg, dovoljena skupna masa 1.970 kg.

 

Največja hitrost (km/h): 218

Pospešek 0-100 km/h (s): 8,9

Poraba goriva (l/100 km)

 

Testno povprečje:  6,2

Osnovni model (Golf Variant 1.2 TSI): 17.105 EUR

Testno vozilo (Golf Variant 2.0 TDI Highline): 27.827 EUR