Kaj je skupnega danski šekspirjanski dilemi »biti ali ne biti«, peklenski smukaški strmini avstrijskega Kitzbühla in BMW svetovnem srečanju v nemškem Garmisch-Partenkircehnu? Trije svetovi. Tako drugačni, tako različni, a vendarle tako podobni; druži jih ljubezen treh mož do motornih koles in naklonjenost do znamke  BMW Motorrad.

BMW Motorrad Slovenija je v sredo, 28. maja, v ljubljanskem SiTi Teatru predal motocikle trem vidnim slovenskim osebnostim, ki dokazujejo, da je bavarska znamka našla svoje zveste kupce tudi med znanimi obrazi kulturnega in športnega življenja. Motorna kolesa so dodatno oplemenitili pri družbi Akrapovič, ki je kot partner s svojimi izpušnimi sistemi sodelovala pri predaji dvokolesnikov.

V imenu podjetja BMW Motorrad Slovenija je motorna kolesa trojici predal Samo Trpin, direktor BMW Motorrad Slovenija, ki je ob predaji  povedal: »Pri BMW Motorrad Slovenija smo izredno veseli, da so se Janez, Rok in Predrag odločili za naša motorna kolesa. Vsi trije na svojih področjih izstopajo: Janez je vrhunski umetnik, Rok slovenski olimpijec, Predrag odličen organizator in predsednik BMW kluba. Ponosen sem, da so člani družine vseh tistih, ki so prepoznali kvaliteto in prednosti naše blagovne znamke. Janez in Predrag sta sicer člana te družine že vrsto let, Rok pa je naš novi član. Zahvalil bi se rad tudi družbi Akrapovič, ki je se je odzvala vabilu, da kot partner s svojimi izpušnimi sistemi sodeluje pri projektu.«

Janez Hočevar, legendarni Rifle, slovenski dramski igralec, starosta, mojster poklica, profesor igre na AGRFT v Ljubljani, je prvič zaigral v filmu »Zgodba, ki to ni« leta 1967. Nato se jih je zvrstilo še devetnajst. Vmes nenehno igranje likov v ljubljanski Drami. Dobitnik Borštnikovega prstana, nagrajenec Prešernovega sklada ter dobitnik Viktorja za življenjsko delo. Ljubitelj plavanja in vaterpola v mladosti, v zrelih letih odkrije še en hobi. Motociklizem. Že pred desetletjem in pol izbere svojega prvega BMW. Navdušen je nad modelom RT, je ponosni lastnik novega, letošnjega modela. Janez Hočevar ne skriva navdušenja: »BMW je res nekaj posebnega. Letošnji RT je moj četrti po vrsti in za vsakega mislim kako dober je. Da se ga ne da izboljšati. A Bavarci me vedno znova presenetijo – letošnji je pa res najboljši do sedaj.  Lahko ga je voziti, hudo odziven je, s poskočnim agregatom, v primerjavi s prejšnjim je popolnoma drug motor. Skratka, na njem sem zopet mlad in z njim uživam.«

Rok Perko je slovenski smučarski reprezentant. Smukač. Je mladinski svetovni prvak v smuku iz leta 2005 in udeleženec olimpijade v Vancouvru leta 2010, letos pa je bil član slovenske olimpijske ekipe v Sočiju. Lansko sezono je osvojil drugo mesto v super težkem smuku v Val Gardeni. Adrenalinski Rok, Tržičan in v zadnjih letih naturaliziran Ljubljančan, v dialektu rodnih Zvirč rad pove, da je poleg smuka še skejtar, da je nekoč deskal na snegu in se preganjal z BMX kolesi. Nastop na olimpijadi je sanjal še kot otrok, ki se je preganjal med vratci na takrat bližnji Zelenici. Motorna kolesa in avtomobili so mu bili vedno blizu. Po garanju v smučarski sezoni je letos spomladi prišel čas razvajanja – Roku je dušo ogrel BMW R nineT.  Retro, močan. Motorno kolo z dušo. Rok Perko je le dočakal svoje motorno kolo: »Pri BMW R nineT mi ni všeč samo motorno kolo kot takšno, ampak tudi zgodba v ozadju. To je motorno kolo za resnično uživanje. Všeč mi je tako po dizajnerski plati, kot tudi po tehnični. Pri izdelavi so resnično mislili na vse detajle. Meseci, ko sem čakal na motor, so bili eni izmed mojih najtežjih do sedaj –  dobesedno  tresel sem se od pričakovanja.«

Svoji tradiciji se tudi letos ni izneveril Predrag Trkulja, dolgoletni motorist in predsednik mednarodne organizacije BMW klubov. Le kakšno motorno kolo bi si izbral predsednik takšne organizacije, ki letno prevozi okoli 30.000 kilometrov, če ne bi bilo modela GS 1200 Adventure? Letos ga bo novi in v Akrapovičeve barve odet model GS 1200 Adventure popeljal na motoristično srečanje v Garmish in še kam. Robat, konkreten, a uglajen motocikel. Kjer v vožnji z njim postane zemeljska obla globalna vas in nikoli dosežen cilj. Ker je zanj in Predraga ta enostavno premajhna. Predrag Trkulja je vsakokrat navdušen nad novim motornim kolesom: »To je moj šesti Adventure po vrsti. Zdi se mi, da v BMW kar nekako vedo kakšen motocikel morajo narediti zame. Nenehno sem na poti, v zadnjem vikendu sem prevozil 2.000 kilometrov. GS Adventure je motorno kolo, ki mi odlično služi na vseh mojih poteh.«

 

bmw rifle wpBMW RT 1200 RT

R 1200 RT je za sezono 2014 prenovljen. Najpomembnejša novost je zračno/oljno hlajen dvovaljni agregat s 1.170-kubičnimi centimetri in z močjo 92kW (125 KM), poznan iz modela 1200 GS, ki je umeščen v popolnoma nov in lažji okvir, ki zagotavlja lažje, tudi natančnejše upravljanje motornega kolesa. S takšnim motornim kolesom, tudi v paru ni cilja, ki bi bil predaleč.

 

bmw perko wpBMW R nineT

Pri BMW so začeli izdelovati motorna kolesa pred več kot devetdesetimi leti. Njihovo prvo motorno kolo R 32 iz leta 1923 je imel boksersko zasnovo agregata. Novi R »devetdeset«, ki ima 1.170-kubičnih centimetrov in 81 kW (110 KM) jo ohranja. Je kot darilo tovarne sebi in vsem tistim motoristom, ki so v zadnjih letih plastične dvokolesne plime iskali nekaj več.

bmw predragBMW R 1200 GS Adventure

Letošnjo sezono prenovljen Adventure, v katerem basira dvovaljni zračno/oljno hlajeni dvovaljnik, z 92 kW (125KM), nadaljuje več kot 30 let staro zgodbo modelov GS. Robusten Adventure je namenjen vsem, ki jim je cilj rajžanje okoli sveta, bodisi po cestah ali brezpotjih. S svojo robustnostjo kljubuje obremenitvam in manj prijaznim razmeram.