Črni konji z Nemčije, profesionalni dirkač s Finske in poln poligon prometnih stožcev.

Pospeševanje s sunkovitim zaviranjem, obvladovanje vozila v različnih situacijah (dež, sneg), slalom z izogibom oviri in dinamični krogi, so bili štirje preizkusi tako za voznika kot vozilo.

In preden smo pognali vozila po poligonu, smo od inštruktorjev dobili nasvete za varen potek testiranj, ki smo jih nekateri upoštevali, spet drugi pa ne. Podobno kot pri šolskem pouku.

Flota vozil je bila pestra. Od terencev do ‘špas wagnov’ (zabavnih vozil). Najšibkejši, če je ta beseda sploh primerna, je bil Porsche Macan S Diesel s 190 kW (258 KM). Na drugem koncu motorne razpredelnice se je znašel Porsche 911 Turbo S s kar 412 kW (560 KM) in ceno, ki rahlo zarosi oči. 270.803 evrov. Zanimivo dejstvo je še to, da nobeno vozilo na poligonu ni imelo cene z dvomestno začetno številko.

Testna vozila:

Model Prostornina Moč (kW/KM) Navor (Nm) Max. hitrost (km/h) Pospešek (s) Cena (€)
Macan S Diesel 2.967 190/258 580 230 6,3 105.618
Cayene Diesel 2.967 193/262 580 221 7,3 129.902
Cayene S E-Hybrid 2.995 245+70 440+310 243 5,9 123.696
Boxster S 3.436 232/315 360 279 5,1 104.059
Cayman GTS 3.436 250/340 380 285 4,9 108.501
911 Carrera Black 3.436 257/350 390 287 4,6 136.684
911 Carrera 4 GTS 3.800 316/430 440 304 4,4 176.298
Panamera GTS 4.806 324/440 520 288 4,2 193.526
911 Turbo S 3.800 412/560 700 318 3,1 270.803