Podjetje EMIL FREY AVTOCENTER, ki  združuje razvejano mrežo desetih maloprodajnih centrov za prodajo novih in rabljenih osebnih in lahkih gospodarskih vozil, je v svoj portfelj znamk v prestolnici dodalo še najstarejšo še delujočo znamko vozil na svetu, PEUGEOT, z več kot 210 leti obstoja. Francoski PEUGEOT je vrata novega prodajnega salona odprl za Bežigradom, na Dunajski cesti 122, v  Ljubljani.

Nov prodajno servisni center je tako že sedemnajsti v Sloveniji in tretji v Ljubljani.  Znamka PEUGEOT v letošnjih desetih mesecih beleži 8,3% tržni delež, v oktobru pa je dosegla najboljši rezultat tržnega deleža v skupni prodaji in pri prodaji fizičnim osebam. Poleg tega je Peugeot 2008 najbolje prodajani model v oktobru v Sloveniji, tako na skupnem trgu kot pri prodaji fizičnim osebam. Odlični rezultati so dobra vzpodbuda in popotnica za naprej v teh nestanovitnih časih.

Ob odprtju salona so za vse kupce pripravili še posebno akcijo, in sicer ob nakupu ob nakupu vozila ali menjavi staro za novo prejme kupec dodatnih 500 €, zimske pnevmatike s premontažo in 1l vitrexa.

Jožko Tomšič, direktor skupine Emil Frey za Slovenijo je ob odprtju izpostavil pomen prve lastne maloprodaje: «Izjemno vesel sem, da je Peugeot pridobil tako dolgo pričakovani nov, tretji prodajno servisni center v Ljubljani, Emil Frey Avtocenter novo znamko in stranke še eno mesto Peugeotove kakovostne in celovite ponudbe.«

Adam Kavšek, direktor P Automobil Importa je dodal: » Z novo, dodatno lokacijo v Ljubljani nadgrajujemo že tradicionalno uspešno delovanje v prestolnici in njeni okolici s strokovno usposobljenim in izkušenim osebjem. Novi salon se nahaja na eni najbolj frekventni in obenem dostopni lokacij v Ljubljani. Vesel sem, da znamka Peugeot tako krepi svojo prisotnost na ljubljanskem območju, ki hkrati predstavlja tudi največji potencial na tržišču zaradi svoje velikosti in konkurenčnosti.«

»Emil Frey Avtocenter Peugeot Ljubljana bo svojim strankam zagotavljal celovito storitev in verjamem, da bo kot novi partner uresničeval Peugeotov prvi cilj, ki je popolno zadovoljstvo strank. V zadovoljstvo nam je, da smo lahko našo ponudbo razširili z blagovno znamko Peugeot na lokaciji, ki je lahko dostopna in kjer bodo strankam na voljo strokovne in hitre storitve. Našim strankam bomo na enem mestu ponudili vse, kar družina Peugeot ponuja; od električnih vozil pa vse do zanimive ponudbe za poslovne uporabnike,« je zaključil Jaka Kavčič, direktor Emil Frey Avtocentra.