Skupina WHIRLPOOL ponosno najavlja, da je v partnerskem sodelovanju z znamko PEUGEOT lansirala Whirlpool Experience Tour. Edinstven in spektakularen koncept je namenjen promociji najnovejših kombiniranih parnih pečic W6 in W7 strankam iz segmenta B2B.

Znamki sta se združeno obrnili na oblikovalski studio PEUGEOT Design Lab in s pomočjo njegovega strokovno podkovanega znanja ustvarili mobilno okrepčevalnico ali “foodtruck”, katerega oblikovna zasnova je nastala po navdihu okrepčevalnic in gastronomije. Najnovejši ambasador znamke je bil zasnovan na modelu PEUGEOT EXPERT, ki ga je predelalo podjetje BCC. Whirlpool Experience Tour je letos uspešno zaključil svojo prvo sezono, v sklopu katere je obiskal 20 mest in opravil 72 izobraževalnih usposabljanj za več kot 500 prodajalcev.

Whirlpool Experience Tour je s svojo dovršeno oblikovno zasnovo pravi ambasador znamke, ki ostaja zvest «bistronomskemu» duhu, saj ugodi zahtevam tudi največjih kuharskih mojstrov, ki pripravljajo preproste in cenovno dostopne jedi v nekoliko bolj sproščenem okolju.