Čudovita nova mojstrovina je zasnovana na 993 generaciji Porscheja 911, v izvedenki z ožjo karoserijo, obogatena s komponentami modelov 993 RS in GT ter številnimi unikatnimi deli. Ideja za restomod predelavo je ohraniti surovo moč in šarm Porscheja z zračno hlajenim motorjem, a v olajšanem ter zmogljivejšem paketu.

Paul Stephensonovega 993R poganja modificiran šestvaljni bokser iz 993 Carrere 2, kateremu so prostornino s standardnih 3,6- povečali na 3,8-litrov, dodali bate, lažje ojnice in oljno črpalko iz 993 RSR ter ročično gred iz 997 GT3. Rezultat je poskok moči na 380 KM pri 8.500 vrtljajih na minuto, največji navor znaša 360 Nm – originalen 993 je zmogel 272 KM in 330 Nm navora.

K lažjem koriščenju nove energičnosti pogonskega agregata bo pripomogla 150 kilogramov nižja masa od standardnih 1.370 kilogramov, kar so dosegli z namestitvijo aluminijastega sprednjega pokrova, tanjših stekel in odbijače ter pokrov motorja iz kompozitnih materialov. Končno razmerje moči in mase je na ravni pravega GT3, tako bo stotica z mesta dosegljiva v manj kot štirih sekundah, najvišja hitrost presega 290 km/h.

Pozabili niso niti na dinamično plat šasije, saj so jo oborožili z dodatnimi ojačitvami, Porsche Motorsport vzmetenjem s petstopenjsko nastavitvijo in Wavetrac diferencialom z delno zaporo, za popestritev zvočne spremljave pa skrbi Cargraphic izpušni sistem. Za varno zaviranje pred ostrimi zavoji bodo zadolžene zavore iz 993 RS z vključenim ABS-om, skupaj z modernimi Michelin Pilot Sport pnevmatikami ovitimi okoli 18-palčnih platišč z modela 996 GT3.

V notranjosti Autoart 993R sledi retro smernicam vendar s popolnoma novimi materiali. Originalno armaturno ploščo so nadomestili s kompozitno, polepšano z usnjenim oblazinjenjem, karbonska školjkasta sedeža so izdelali pri Recaru, za njima se nahaja delna varnostna kletka. Vožnja moderne klasike bo zaradi nove klimatske naprave prijetna tudi v poletnih mesecih. Cena zaenkrat še ni znana, a brez dvoma bo presegala dvakratnik vrednosti ohranjenega 993.