Električni hiperšportnik je v enem samem dnevu ugnal najzahtevnejše rekorde serijskih avtomobilov in s prestola izrinil marsikaterega bencinskega nasprotnika. Med odmevnejšimi dosežki je rekordno pospeševanje in zaviranje v preizkusu 0-400-0 km/h, s čimer je Nevera opravila v vsega 29,93 sekunde, kar sekundo hitreje od prejšnjega nosilca rekorda.

Vendar to še ni vse, poleg kraljevega dosežka je Rimac Nevera posegla po kar 23 neodvisno preverjenih hitrostnih rekordih, kar dodaja k naslovu najhitrejšega serijskega električnega avtomobila vseh časov s hitrostjo 412 km/h. S temi odmevnimi dosežki so pri hrvaškem podjetju znova dokazali prevlado električnih avtomobilov na področju pospeševanja. Za podiranje rekordov so pri Rimacu izbrali testni poligon Automotive Testing Papenburg (ATP) v Nemčiji, kjer 4-kilometrska ravnina omogoča doseganje vrtoglavih hitrosti. Za preverjanje dejanskih številk sta skrbeli neodvisni podjetji Dewesoft in RaceLogic, prav tako so preverili kalibracijo naprav pred začetkom dirjanja. Na izbran dan je Nevera presegla vsa pričakovanja in svoje uradne specifikacije in do stotice pospešila v samo 1,74 sekunde – uradno to zmore v 1,85 sekunde. Vse meritve so potekale po pred določenih standardih, na cestnih pnevmatikah Michelin Pilot Sport Cup 2 in na nepripravljeni asfaltirani površini.




Za tolikšno zmogljivost Nevere sta odgovorna napreden pogonski sklop in programska oprema, ki sta sad domačih razvojnih oddelkov. Sistem z dvema elektromotorjema poganja vsako posamično kolo, kamor se prenaša 470 kW in 900 Nm navora. Skupna sistemska zmogljivost je odmerjena pri 1.408 kW (1.915 KM), za dovajanje energije skrbi zajetna baterija s kapaciteto 120 kWh. Nevera je kljub električnem pogonu pravi ekskluzivni hiperšportnik, ki bo zapeljal v roke 150 srečnih kupcev širom sveta, v zameno za najmanj 2 milijona evrov.

Zgodovinski dan za mlado hrvaško podjetje so dodatno popestrili z unikatno poslikavo rekordne Nevere, ki se poklanja Mateevem BMW-u e-M3, prvemu izdelku, s katerim se je podal na pot ustanovitve lastnega podjetja Rimac Automobili. Tudi njegov prvi idejni otrok je postavljal neverjetne rekorde, zabeležene v Gunnessovi knjigi rekordov.