Ekologija je naredila svoje, saj se tudi Maserati poslavlja od znamenitega V8 motorja, natančneje z zadnjo različico z dvema turbopolnilnikoma in 572 KM. Neponovljiv agregat z vrhunsko melodijo in visoko zmogljivostjo poganja modele Levante, Ghibli in Quattroporte v okviru različic Trofeo. Osemvaljnik se bo poslovil konec leta, vsi Trofeo modeli pa bodo v prodaji do leta 2024 in bodo nedvomno postali zbirateljski kosi.

Glavna nosilca sprememb odmevne italijanske znamke bosta prvi povsem električni model GranTurismo Folgore in električni SUV Grecale Folgore. Žal bo elektrifikacija v celoti preobrazila trizobe, saj bodo do leta 2025 pri vsakem modelu ponudili električno gnano različico, do leta 2030 pa bodo vsi popolnoma električni. Resnično neobičajna poteza podjetje, ki je vedno črpalo navdih v uspešni zgodovini, sedaj bodo v prihodnost vpeljali le eleganco oblikovanja in zmogljivost, zadaj bodo pustili emocije glasnih motorjev z notranjim izgorevanjem.

Od leta 1959, ko je luč sveta ugledal Maserati 5000GT, njihov prvi avtomobil z V8 motorjem, je bilo izdelanih in prodanih preko 100 tisoč vozil z osemvaljnikom. Najnovejša člana elitne družine Trofeo, Ghibli 334 Ultima in Levante V8 Ultima, bosta uradno razkrita letos julija na festivalu hitrosti v Goodwoodu. Pred tem velikim dogodkom so sovje največje umetnine razstavili na različnih kotičkih domače Modene, prav tako so priložnost izkoristili za hkratno predstavitev vseh Folgore modelov ne enem mestu, vključno z dirkalnikom Formule E. Trojica modelov Trofeo, Levante, Ghibli in Quattroporte, se bo poslovila s posebno izdajo Zéda.