Hyundai si je zastavil sila ambiciozne cilje za prihodnost in želi na novo definirati proizvodnjo mobilnosti in uporabniško izkušnjo pri »konzumiranju« njihovih vozil. V ta namen so zgradili nov center inovativnosti oziroma inkubator s polnim imenom Hyundai Motor Group Innovation Center Singapore (HMGICS).
In kaj točno bodo v tem visoko razvitem centru počeli oziroma na kakšen način bodo proizvajali? Stekla bo tako imenovana celična proizvodnja, ki skupaj s tehnologijo digitalnih dvojčkov prinaša na človeka osredotočeno proizvodnjo z integracijo med ljudmi skupaj z robotiko in tehnologijo umetne inteligence. Vsemu skupaj so dodali možnost ogleda tovarne s tehnologijo virtualne realnosti, testnimi vožnjami na Skytracku oziroma odprti strehi glavnega objekta in obiskom pametne kmetije, kjer bodo obiskovalci spoznali najnaprednejše metode pridelave hrane.
Vozlišče pametne urbane mobilnosti si prizadeva za skupno rast z lokalnimi podjetji in akademiki v Singapurju ter ustvarjanje odprtega inovacijskega ekosistema, za Hyundai korporacijo pa je to drug inovativen objekt, saj v domačem Ulsanu raste povsem nova tovarna, ki bo namenjena le električnim vozilom.