Slovenske ceste so bogatejše za še enega križanca. Bayon je njegovo ime in prihaja iz Hyundaijevih vrst. Namen? Zapolniti manjkajočo hišno vrzel. 

Križanci so že in zgleda še bodo nekaj časa precej priljubljena avtomobilska vrsta. A ker se je ponudba le teh pri korejski znamki pričeli pri Koni, so se vodilni odločili, da bi bilo smotrno dodati vozilo z manjšimi gaberiti.

Tako Bayon povzema različne oblikovne elemente s hišnih modelov in ga bo možno v veliki meri personalizirati. Torej, meri le 4.180 mm, je 1.775 mm širok ter 1.490 mm visok. Medosna razdalja 2.580 mm nudi dovolj udobja potnikom na zadnji klopi, prav tako veliko prostora ponuja prtljažni s 411 litri prostornine – ob podrtju zadnjih sedežev zraste na 1.205 litrov. Osnoven primerek z ročnim menjalnikom tehta le 1.120 kilogramov, ob izbiri 17-palčnih platišč pa oddaljenost od tal meri 183 mm, največ v tem segmentu.


Odprtje vrat nam razkriva moderno prečiščeno notranjost, ki sledi najnovejšim trendom znamke Hyundai. Armaturno ploščo po pričakovanju zastopata dva zaslona, pred voznikom se nahajajo 10,25-palčni digitalni merilniki, sredinski informacijski zaslon meri 8- ali 10,25-palcev. Za prijetno počutje poskrbi ambientalna osvetlitev, za udobje pa so zadolženi sedeži oblazinjeni v nevtralnih barvah, čim bolj skladnih z zunanjostjo.

Vsekakor ne manjka vseh tehnoloških dobrin, kot sta povezljivost Apple CarPlay in Android Auto, brezžično polnjenje mobilnih naprav ter najnovejša oblika storitve BlueLink. Ponujen je tudi širok spekter voznih in varnostnih pripomočkov za brezskrben občutek za volanom.

Čeprav je na zunaj precej atraktiven, pod površjem ni takšne drame. Za pogon bodo skrbeli trije bencinski motorji, dva z 48-voltno blago-hibridno pomočjo. Vstopno različico zastopa 1,2-litrski MPi motor s 84 KM v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom, osnova preostalih dveh izvedenk bo litrski trivaljnik GDi. Električno asistirana modela bosta ponujala 100 KM ali 120 KM, v povezavi s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim DCT menjalnikom. Pri vseh se moč prenaša zgolj na sprednji kolesni par. Najhitrejša oblika Bayona do sotice pospeši v 10,4 sekundah in doseže končno hitrost 185 km/h.

Hyundai Bayon, katerega poimenovanje je navdahnil kraj Bayonne – popularna počitniška destinacija na jugu Francije – bo svoje kupce iskal pri najmanj 15.490 evrih (vključen popust v višini 2.500 evrov). Najbolje založena različica (Impression) bo na voljo od 23.690 evrov, slovenski zastopnik pa v tem letu načrtuje najti najmanj 300 novih kupcev.