Na slovenske ceste je zapeljala prva električna Dacia. Springovo poslanstvo je preprosto, ponuditi mobilnost po dostopni ceni.

Dacia Spring je kljub sorazmerno visokemu odmiku od tal (151 mm pri praznem avtomobilu) v prvi vrsti mestni avtomobil, ki meri v dolžino 3,73 m, širino 1,58 m (brez zunanjih ogledal) in višino 1,51 m (prazen, vključno s strešnima nosilcema). Pri zunanjem videzu gre omeniti paket Orange, ki je na voljo v začetni različici ob uvajanju na trg. Ta obsega zunanji vzvratni ogledali, okrasni del strešnih nosilcev, obrobe bočnih oblog in zračnih rež spredaj oranžne barve.

V notranjosti so oranžni okrasni šivi na sedežih, obrobe zračnikov in multimedijskega zaslona, obloge vrat pa so svetlo sive barve. Potnikoma spredaj je na voljo za 23,1 litra odlagalnih mest od velikega predala za rokavice, do korit na vratih in žepa na osrednji konzoli. Potnikoma zadaj sta na voljo žepa na hrbtni strani prednjih sedežev.


Prtljažnik ima meri 270 litrov po VDA ne upoštevajoč prostor pod podom, ki je namenjen rezervnemu kolesu (na voljo za doplačilo) oziroma 290 litrov. Za večjo uporabnost je zadnjo klop možno zložiti, s tem pa uporabna prostornina naraste na 620 litrov (največja prostornina do vrha sedežev). V serijsko opremo vseh ob začetku prodaje ponujenih različic so vključeni električen variabilen servo volan, ročna klimatska naprava, centralno zaklepanje na daljavo, električen pomik vseh štirih stranskih stekel, samodejen vklop žarometov in omejevalnik hitrosti čigar upravljala so na volanu. Na instrumentni plošči je med glavnima merilnikoma vgrajen 8,89-centimetrski (3,5-palčen) digitalen zaslon.

Multimedijska naprava Media Nav, ki je – glede na različico – na voljo za doplačilo, ima 18-centimetrski (7-palčen) zaslon na dotik, navigacijo, digitalni radijski sprejemnik, združljiva z aplikacijama Apple Carplay in Android Auto lahko preko žične povezave zrcali pametni telefon, je brezžično povezljiva z Bluetooth ter ima vtičnici USB in pomožni izhod. Omogoča glasovno upravljanje pomočnika iOS ali Google preko pametnega telefona.

Povsem električni pogon z elektromotorjem moči 33 kW (kar ustreza 44 KM) je povezan z akumulatorjem z zmogljivostjo 27,4 kWh. Elektromotor v Springu deluje brez olja in z manjšim številom gibljivih sestavnih delov kot motor z notranjim zgorevanjem (še zlasti brez jermena). Spring ponuja doseg 225 km v kombiniranem ciklu WLTP in 295 km v ciklu WLTP city – slednji je homologacijski cikel, v katerem je od celotnega homologacijskega cikla upoštevan samo del z mestno vožnjo.

V prid večji neodvisnosti ponuja Spring Electric veliko možnosti polnjenja: na domači vtičnici z 220 V ali na vtičnici »Green’Up« s kablom »Flexicharger« (način/mode 2), na priključku »Wallbox« z močjo 7,4 kW s posebnim kablom (način/mode 3), ali na vtičnici za enosmerni tok z močjo 30 kW z vgrajenim priključnim kablom.

Čas polnjenja litij-ionskega akumulatorja znaša:
– manj kot eno uro za 80-odstotno napolnjenost in manj kot 1,5 ure za 100-odstotno napolnjenost na vtičnici z enosmernim tokom 30 kW,
– manj kot 5 ur za 100-odstotno napolnjenost na priključku »Wallbox« z močjo 7,4 kW,
– manj kot 8,5 ure za 100-odstotno napolnjenost na priključku »Wallbox« z močjo 3,7 kW,
– manj kot 14 ur za 100-odstotno napolnjenost na domači vtičnici z močjo 2,3 kW.

Osnovni Spring (oprema Comfort) bo na voljo od 16.890 evrov. Nivo Comfort Plus bo kupcem na voljo od 18.290, medtem ko bo za paket opreme Business prav tako potrebno odšteti najmanj 16.890 evrov.