Novi Peugeot 308 na trg pošiljajo v všečni obleki, v kateri se skrivajo številne napredne tehnologije ter pogonska raznolikost. Ali se Golfu upravičeno šibijo”končniki podvozja”?

Novi Peugeot 308 temelji na tretji generaciji platforme EMP2. Slednja 55 milimetrov v medosju, medtem ko je avtomobil zdaj za 20 milimetrov nižji od predhodnega modela. Novinec se pohvali tudi z novim logotipom.

Potniška kabina je dobila osveženi i-Cockpit s 25,4-centimetrskim zaslonom, ki v izvedbi GT omogoča še 3D prikaz. Osrednji enako velik zaslon multimedijske naprave vsebuje posodobljeni sistem i-Connect. Nižje se nahaja manjši zaslon z bližnjicami do določenih funkcij. Na novo je oblikovan tudi sredinski greben, ki pri različicah s samodejnim menjalnikom namesto klasične prestavne ročice prinaša izbirni gumb.

Na področju varnosti oziroma pripomočkov za razbremenitev vožnje, velja omeniti sistem za polsamodejno menjavo voznega pasu, sistem za prilagajanje hitrosti glede na omejitve ter prilagajanje hitrosti v ovinkih in sistem za nadzor mrtvih kotov z dosegom 75 metrov.

Pod motornim pokrovom bo možno izbirati med različnimi energenti. V osnovi tristoosmico poganja 1,2-litrski trivaljnik Puretech v izvedbah z 81 in 96 kilovati (110 in 130 KM). Ob tem je močnejša verzija na voljo tudi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Dizelske barve brani 1,5-litrski turbodizel blueHDI s 96 kilovati (130 KM), ki je na voljo tako z ročnim menjalnikom.

Priključnohidbirni izvedbi bosta hybrid 225 e-EAT8 s turbobencinarjem s 132 kilovati (180 KM) in elektromotorjem z 81 kilovati (110 KM) ter šibkejši hybrid 180 e-EAT8, pri katerem bencinskim motor zmore 110 kilovatov (150 KM). Doseg na elektriko po meritvenem ciklu WLTP pri obeh znaša 60 kilometrov.

Z opcijskim polnilnikom z zmogljivostjo 7,4 kilovata v avtomobilu ter s stenskim polnilnikom z močjo 7,4 kilovata polnjenje traja uro in 55 minut, medtem, ko je s serijskim polnilnikom v avtomobilu z močjo 3,7 kilovata prek hišne vtičnice potrebnih sedem ur.

Stopnje opreme bodo zložene po znanem vzorcu; vstopni bo Active, sledi Allure, vrh bosta predstavljala športna GT in GT Pack. Cene novega Peugeota 308 se bodo pričele pri 21.480 evrih, kolikor velja osnovni bencinec 1.2 PureTech. V kolikor želite poseči po najbolj eminentni različici 308 GT Pack 1.6 THP Hybrid 225 EAT8, boste morali odšteti 42.820 evrov.