Jogger je Daciin novi prodajni adut, ki cilja predvsem na večje družine, katere cenijo prostornost in dostopnost. V osnovi je Jogger na voljo s petimi sedeži, za doplačilo 900 evrov pa je na voljo tudi kot sedemsedežno vozilo.

Sicer temelji na enaki platformi kot novi Sandero in po njem prevzema tudi podobo. Od tal je oddaljen priročnih 200 milimetrov, medtem ko celotna karoserija meri nekaj čez štiri metre in pol. Videz je nasploh robusten in zanimiv, nedvomno pa celotno podobo zaokrožijo LED svetila z značilnim Y svetlobnim podpisom dnevnih luči. Zadnje luči so postavljene pokončno in tako zagotovile še več prostora za široka zadnja vrata, ki bodo z veseljem sprejela zajeten volumen prtljage in opreme.

Vsled dolžine 4,5 metra in skoraj treh metrov medosne razdalje, je prostornost vozila ena izmed njegovih ključnih prednosti. Druga in tretja sedežna vrsta sta odstranljivi, ravno tako so modularno prilagodljivi strešni nosilci.


Notranjost novega Joggerja nam je že poznana iz novega Sandera. Multimedija je podprta s tremi med seboj dopolnjenimi sistemi. Osnova je Media Control. S posebnim žepom za priključitev pametnega mobilnika nam omogoča nadzor nad multimedijo kar preko naše nepogrešljive naprave. Naj bo to navigacija, glasba, telefon ali informacije o vozilu, vse boste lahko nadzirali preko mobilnika. Media Display je nadaljnji sistem, ki jo tvorijo zvočni sistem s štirimi zvočniki in osrednji 8-palčni zaslon, ki je orientiran proti vozniku. Podpira povezljivost naprav z Android ali iOS operacijskim sistemom. Nenazdanje je tu še Media Nav, ki dopolnjuje tehnologijo Media Display z razširitvijo brezžične povezljivosti. V vozilo doda dva dodatna zvočnika in dva USB priključka.

Pod motornim pokrovom domujeta ali litrski trivaljnik TCe 110 (110 KM in 200 Nm) ali že znani ECO-G 100 agregat, ki kombinira bencinsko mešanico s pogonom na plin. V letu 2023 pa si lahko obetamo prvega hibridnega štirikolesnika pri Dacii, saj bo takrat na ceste zapeljal Jogger Hybrid. Ta bo imel vgrajen 1,6-litrski atmosferski agregat in dva elektromotorja, ki bosta energijo črpala iz 1,2 kWh zajetne baterije z 230-voltnim sistemom. Med vidnejšimi elektronskimi pomočniki bi izpostavili samodejno zaviranje v sili, sistem za nadzor mrtvega kota, parkirni asistent in pomoč pri speljevanju v klanec.

Osnovni Jogger (1.0 ECO-G100) z opremo Essential in petimi sedeži, bo na voljo od 15.090 evrov. V kolikor prevažate večjo družino (ali pa več prijateljev) in ste se zazrli proti izvedenki s sedmimi sedeži, potem boste morali odšteti vsaj 15.990 evrov. Velja še omeniti, da bo najbolje darežljivi Jogger (oprema Extreme) dosegljiv od 19.090 evrov dalje.