Slovenski uvoznik znamke Mazda je v Slovenijo pripeljal model CX-60 s povsem novim dizelskim agregatom.

Agregat z oznako e-Skyactiv D ima 3,3-litra delovne prostornine s šestimi valji v vrsti in bo na voljo v dveh močnostnih različicah – 200 ali 254 KM, prav obema pa bo skupno sila uporabnih 550 Nm navora. Emisije? Zgolj 127 gramov ogljikovega dioksida na kilometer pri različici z 200 KM, saj ima omenjeni agregat s 40 % enega izmed najvišjih termičnih izkoristkov, kar ga uvršča med najbolj učinkovite.

Skromnejša različica bo gnala zadnji par, medtem ko bo močnejša povezana s štirikolesnim pogonom i-Activ AWD. V obeh primerih je govora o tako imenovanem blagem hibridu z 48-voltno tehnologijo, ki omogoča podaljšano »jadranje« oziroma električno asistenco za nižjo porabo goriva.

Pri slovenskem zastopniku so gradnjo novega agregata utemeljili s pravilnim razmerjem med prostornino, zmogljivostjo in varčnostjo. Nenazadnje je bila v igri tudi odlična uravnovešenost šestvaljnih agregatov, ki med delovanjem povzročajo najmanj vibracij. Prepričani so, da bodo kupci tako zadostili večim dejavnikom – naj si bo to vsakodnevna družinska raba, vleka počitniške prikolice (do 2,5 tone) ali odzivnejše pospeševanje in nižje emisije NoX, pri visokih obremenitvah.

Kaj pa cene? Za osnovno Mazdo CX-60 Diesel z začetnim nivojem opreme in dvokolesnim pogonom, boste morali odšteti 46.490 evrov. Najbolje založena Mazda CX-60 vam bo račun izpraznila za nekaj manj kot 63 tisočakov.