Alfa Romeo je na južni strani Alp predstavila limuzinsko Giulio in Stelvia SUV, ki se postavljata s pomlajenim videzom ter sodobnejšo tehnologijo, s čimer ohranjata stas najlepših avtomobilov v svojih razredih.
Oba italijanska lepotca se pohvalita s polepšanim sprednjim delom, kar so dosegli s preoblikovanjem spodnjih zračnih odprtin, maske in seveda žarometov, sedaj s tremi značilnimi elementi svetlobnega zapisa ter matrično LED tehnologijo. Podoben slog je vpeljal novi Tonale, poklanjal naj bi se klasičnem modelu SZ Zagato in konceptu Proteo.
Spremenjeni sprednji osvetlitvi se pridružujejo rahlo spremenjena zadnja svetila, sicer z enakim osnovnim oblikovanjem kot prej. Najbolj dobrodošla izboljšava se je odvila v notranjosti, kjer so namestili nov informacijski zaslon na dotik in 12,3-palčne digitalne merilnike s tremi načini prikaza – Evolved, Relax in Heritage.
V nosu Stelvia ostajajo enaki motorji kot pred prenovo, torej vstopni turbodizelski štirivaljnik s 118 kW (160 KM), 2,2-litrski turbodizel s 154 kW (210 KM) ter 2-litrski prisilno polnjen bencinski motor z 206 kW (280 KM). Slednji je na slovenskem trgu edina opcija pri modelu Giulia. Pri obeh vozilih za prenos moči skrbi osemstopenjski ZF samodejni menjalnik, v kombinaciji z opcijskim Alfinim Q2 diferencialnim. Dinamična Giulia ima zadnji, Stelvio pa štirikolesni pogon – Q4.
Večja novost je stopnja opreme Competizione, ki paket Veloce nadgrajuje s svetlo sivo karoserijsko barvo, rdečimi zavornimi čeljustmi, prilagodljivim podvozjem, ekskluzivnimi 21-palčna platišča, Harman/Kardon ozvočenjem, usnjem na armaturni plošči in kontrastnimi rdečimi šivi.
Prodaja prenovljenih Alfinih zastavonoš je že v teku. Giulia 2.0 Turbo 280 Q4 z avtomatskim menjalnikom in opremo Super se ceni na 46.490 evrov. Dizelski Stelvio z opremo Super starta pri 48.990 evrih, za bencinskega je treba odšteti 2.500 evrov več. Vrh ponudbe Stelvia oznanjuje model 2.0 Turbo Q4 z opremo Competizione, ki stane 61.490 evrov.