Nova Honda CR-V stoji na platformi Honda Arhitecture, na kakršni stojita že Civic in ZR-V. Oblikovno novinec od svojih predhodnikov znatno ne izstopa in je pri oblikovanju naredil bolj evolucijo.

Dokaj zadržane linije malo očitneje presekajo le modernejše luči spredaj in zadaj, sicer pa gre še vedno za zadržano eleganten model, ki navdušuje predvsem s svojo praktičnostjo in prijetnostjo ter odlično notranjo izdelavo. V novi generaciji je tudi enajst centimetrov daljši od svojega predhodnika, za štiri centimetre je daljše še medosje, zato je prostora v njem veliko več.

Pri prostornosti velja omeniti prtljažnik z okoli 600 litri prostora, zadnja klop je vzdolžno pomična za zajetnih 18 centimetrov, nastavljiv je tudi naklon naslonjal. Spredaj je delovno okolje prostorno in polno uporabnih odlagališč, obenem pa zdaj še občutno bolj moderno z 9-palčnim sredinskim zaslonom ter 10-palčnimi digitalnimi merilniki. Že v osnovni opremi so vsi sedeži odeti v usnje in sprednja dva tudi ogrevana, za doplačilo sta ogrevana še zadnja dva, sprednja pa obenem še prezračevana. Pri bogatejšem paketu opreme boste zraven dobili še ozvočenje Bose z dvanajstimi zvočniki.

K vozniški enostavnosti v prvi vrsti pripomoreta že ozka A-stebrička, ki zagotavljata boljšo preglednost navzven, pa tudi moderno blaženje z zanimivim nazivom. Amplitudno reaktivni blažilniki se uspešneje prilagajajo najrazličnejšim neravninam in skrbijo za več udobja ter bojda bolj učinkovito odpravljajo manjše tresljaje ter blažijo večje anomalije. Preverimo kmalu na testu. K udobju nedvomno pripomoreta še laminirani stranski stekli spredaj, ki sta torej bolj zvočno izolativni. Serijska oprema je bogata in med manj običajnimi stvarmi vključuje torej že usnjene sedeže, panoramsko streho, enajstim zračnim blazinam pa družbo delajo led luči ter popoln nabor varnostnih sistemov Honda Sensing 360.

Lahko izbirate med pogonom na sprednji kolesi ali štirikolesnim, v vsakem primeru gre za enak hibridni pogonski sklop, ki se mu bo še letos pridružila še priključnohibridna izvedenka z enako močjo, le z okoli sedemnajstkrat večjo baterijo. V takšni samopolnilni hibridni izvedenki ima slednja kapaciteto 1,06 kWh, skrita je v dnu prtljažnika, večja pa bo nameščena v dno vozila in prtljažnega prostora torej ne bo okrnila. Moči je nekoliko več kot pri modelu civic, dvolitrski bencinski motor ponudi 109 kW moči, elektromotor 135 kW, njuno skupno delovanje pa pomeni 151 kW sistemske moči oziroma 204 ’konjičke’. To je dovolj za pospešek do stotice v devetih sekundah in največjo hitrost 194 km/h, ob porabi manj kot šest litrov pa obljubljajo doseg preko 1.000 kilometrov. Preverimo na testu tudi to! Menjalnik je kajpak enak kot v prej omenjenem modelu, gre za samodejni menjalnik e-CVT.

Trije paketi opreme so na voljo, pri čemer že osnovni elegance ponuja praktično vse in se mi pri dražjem elegance tech zanimiv dodatek zdi le ogrevan volanski obroč, najdražji advance pa ponuja 360-stopinjsko kamero, ozvočenje Bose, ventilacijo sprednjih ter ogrevanje zadnjih sedežev ter prilagodljiv snop luči.

Kaj pa cene? Vstopni model Honda CR-V 2.0 e:HEV elegance 2WD vas bo stal vsaj 44.990 evrov, medtem ko bo za model z vrha ponube Honda CR-V 2.0 e:HEV elegance 4WD potrebno odšteti 47.390 evrov.