Renault je na slovenske ceste pripeljal osveženi izgled prodajne uspešnice, ki se ponaša s tretjim mestom med najbolje prodajanimi vozili v minulem letu. Izstopa spremenjeno oblikovanje, dodatek izvedbe Esprit Alpine, nove prevleke, zaslona s posodobljeno multimedijo ter tri okoljsko ozaveščene pogonske sklope.
Oblika je seveda povzeta po sodobnejših SUV-jih in nenazadnje tudi nedavno prav tako prenovljenim Cliom. Največ sprememb je tako na sprednji strani Capturja, kjer ga definirajo nove serijske Full LED luči v pokončni obliki polovice romba. Tudi zadnja svetila so bila nadgrajena in so po novem nameščena v prosojno ohišje, kar ob izrazitem difuzorju pričara več občutka sodobnosti.
Videz novega Capturja bo pod črto odvisen od izbranega sklopa opreme – osnovni Evolution, bogatejši Techno in dinamično Esprit Alpine. Tem bodo dodane možnosti za eno ali dvobarvno izvedbo karoserije, skupaj 14 kombinacij, platišča velikosti od 17 do 19 palcev ter razširjen nabor dodatnih zunanjih opcij, ki bodo posebej obogatile videz Capturja.
Prenovljeni Captur bo na voljo z novima do 10,25-palčnima digitalnima zaslonoma (serijsko pri opremi esprit Alpine, drugače 7-palčni), pri čemer bo osrednji multimedijski temeljil na OpenR Link operacijskem sistemu z določenimi Google funkcijami. Oblikovalci notranjosti počasi sledijo trendom v industriji in opuščajo naravno usnje ter uporabo kroma, zato bo Captur na voljo z novimi prevlekami iz umetnega usnja oziroma zrnasto plastificirane tkanine.
V zameno za doplačilo bo na voljo ozvočenje Harman Kardon z devetimi zvočniki, brezžično polnjenje za mobilnike in podobne sodobne rešitve. Motorna paleta ostaja nespremenjena, kar pomeni, da bo na voljo klasični bencinski motor TCe 90, ki je obenem tudi najbolj prodajan motor pri nas. Za nekoliko bolj zahtevne kupce so na voljo še 1,3-litrski blagohibridni motor s 103 (samo z ročnim menjalnikom) ali 116 kilovati (samo s samodejnim menjalnikom) moči in polni hibrid E-Tech s 105 kilovati sistemske moči. Zaradi cenovne občutljivosti razreda se priključni hibrid ne bo pridružil motorni družini, se pa povečuje delež klasičnega hibridnega motorja.
Kaj pa cene? Osnovni TCe 90 in z opremo Evolution, bo na voljo od 21.790 evrov. Esprit Alpine bo pa voljo v blagi hibridni različici s 160 KM in pa v pravi hibridni različici, cene pa se bodo pričele pri 28.990 evrov. Za konec velja omeniti, da je Renault tudi uradno vozilo igralcev Cedevite Olimpije, pri čemer so pri Renaultu izkoristili priložnost in danes vozila predali košarkarjem s kapetanom Jakom Blažičem na čelu.