Lepota je skrita očem. – Audi Q3 2.0 TDI Quattro

Ni je težje odločitve v moškem svetu od izbire restavracije za nedeljsko kosilo. V radiu desetih kilometrov se nahajajo kulinarične dobrote vsega sveta.

Kitajska, mehiška, italijanska, francoska, ameriška kuhinja, če slednji sploh lahko tako rečemo. Še bolj kot poreklo okusa pa je pomemben sam izgled restavracije, vsaj meni.

Nedavno sem se ustavil v restavraciji, ki ni imela pridiha 21. stoletja, niti ni imela stolov, miz, lestencev v vrednosti več tisoč evrov. Vseeno me je pritegnila. Osebje je bilo prijazno, postrežba odlična, hrana vrhunska. Enostavno enkratno. Misel mi švigne na druženje z najmanjšim terencem iz Audijevih vrst.

Ne najbolj posrečen izdelek, se je z meseci izkazal za zelo priljubljenega. Očitno višina dobro vpliva na samozavest ljudi. Vzporedno še višini pripisujejo varnostni faktor in po moji oceni še faktor lenobe, saj je vstopanje in izstopnaje iz vozila prijetno. Čeprav Q3 s točke A do B v teoriji pripelje manj prtljage, kot manjši A3, se bo vanj skobacalo pet odraslih oseb in niti eden se ne bo pritoževal nad utesnjenostjo.


Lastniki nemški vozil se boste v mestnem terencu udomačili hitreje kot nemški ovčar pri novem lastniku. Armaturna plošča je premišljeno zasnovana, računalništvo je lepo pospravljeno  na ekranu v sistemu MMI, ergonomija pa je ponovno nemško prefekcionistična. Preprosto skromna oprema je v testnem Audiju vozniku dajala ravno to, kar potrebuje v vsakdanjem življenju.

Skrito orožje Audije je že od nekdaj pogon Quattro.

Njegovo delovanje je zanesljivo in bolj kot plezalno, je v primeru modela Q3, pogon dinamično naravnan. Vozniška izkušnja je zato na trenutke tudi športna, priročnost pogona pa bo najbolj uporabna na mokri ter zasneženi podlagi. Dvolitrski dizelski agregat dobro sovpada z izbrano različico vozila. Moč se na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika. Agregat ima nizko postavljen navor ter ugodno porabo goriva.

Audi Q3 je kot prej omenjena restavracija. Na zunaj nič kaj posebnega, tudi notranjost ni nakitena z usnjenim oblazinjenjem, raznimi S-Line dodatki in avtomatiziranimi stvarmi. In kljub temu je terenec iz ingolstadskih vrst izjemno dober in neverjetno konkurenčen.