Užitek za štiri. – Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo

Nobeno prevozno sredstvo ne pritegne toliko pozornosti kot avtomobil brez strehe. Postavite na  parkirišče poleg kabrioleta katerokoli vozilo želite in v kolikor ima to vozilo streho, bo definitivno manj oblegano kot sosednja kripa brez nje.

Težko je napisati zakaj je temu tako. Mogoče je za to kriv Ford Model T, ki je v prvi fazi bil izdelan s platneno zložljivo streho, če morda tega niste vedeli. Mogoče so stil brezstrešne vožnje ter razkazovanja vpeljale razne hollywoodske zvezde ter predsedniki, zaradi česar so jih mnogi tudi skupili in bahanje plačali z življenjem.

Mogoče pa ljudi enostavno navdihne občutek svobode ter vetra v laseh. S tem mnenjem bi se celo strinjal, saj je evforija povsem enaka ali sedite v Mazdi MX-5, Ferrariju 458 Spider ali pa v štirisedežni Opel Cascadi. Ko se streha enkrat odpre, smo v vseh kabrioletih in roadsterjih na istem. Pod milim nebom, s tornadom v laseh. Le naj kdo reče, da vetrna mreža odpravi sleherno sapico. Dokupiti vetrno mrežo je čisti nesmisel, kot dokupiti močan motor. Saj ne, da konjenica Calumetove farme ne pride prav, ampak je enostavno ne potrebujete.

Ste že videli kakšnega divjaka v kabrioletu?

Se mi je zdelo, v kolikor pa ste, pa ta absolutno ni bil njegov. Cascada ima trenutno eno prednost pred ostalimi brezstrešnimi vozili. Edinstvenost. Ni ga vozila, ki bi se ji cenovno ali prostorsko približal. Tako rekoč je brez konkurence, razen tistih zgoraj nad 60-imi tisočaki. Vsi drugi predstavniki so manjši, ne ponujajo štirih sedežev, ki so v praksi celo uporabni in niso ravno oblikovani po kriku zadnje mode, kar Cascada definitivno je. Mogočen, kratek motorni del se strmo vzpenja po bočni liniji in se zaključi z visokim zadkom. Ne ravno stil klasičnih linij kabrioletov v stilu Audija A5 Cabrio pa vendar je Cascada ravno zaradi tega tako posebna.


Namreč, ostala je edina predstavnica srednjega razreda. Še več, svoje sposobnosti je izboljšala, spremenila ime, preklopila na platno, malenkost zrasla in postala povsem uporabna tudi v vsakdanjem prometu. Štiri sedalna mesta so povsem uporabna za štiri odrasle potnike tako ob odprti kot ob zaprti strehi. Prtljažnik premore dovolj litrov za dva večja kufra, vožnja je prekleto udobna za kar poskrbijo odlični sedeži, ki so ogrevani ter hlajeni. Povrhu vsega pa ima zelo dobro cenovno pozicijo.

Za testno Cascado s turbo bencinskimi 200 ‘konji’ vam bodo zaračunali okoli 35 tisočakov, kar pa je polovico manj od njenih resnih tekmecev. Vse kar vam nato preostane je 17 sekund do čiste svobode. In če slučajno listate po galeriji ter se sprašujete kakšne barve je bila platnena streha, vam sporočam, da je ta bila vinsko rdeča.