Vesele urice. – BMW 220d

Odkar sem prodal svoj avtomobil, sem postal dnevni obiskovalec portala mobile.de. Brskam, klikam, razmišljam ter ugotavljam katero prevozno sredstvo bi mi najbolj pristajalo. Ker Nemci ponujajo še odlično aplikacijo je avto sejem le nekaj sekund vstran.

Po glavi mi rojijo nore ideje. Od naložb v starodobnike, do resnih superšportnikov, ki so nepredstavljivo »poceni«. Vendar iskanje me znova in znova vrne na bavarsko dvorišče, kjer pa trenutno nimajo pravega avtomobila zame. Serija 1 je preveč emmm…ženska…razne serije X odpadejo nemudoma. Serija 7 deluje le v primeru da imaš šoferja, šestka in štirka so lepše, predvsem pa draže izpeljanke serije 5 ter 3. Serija 5 je preveč resna, serija 3 pa je bolj pogosta kot Renault Clio. Še dobro, da so zadnji moment predstavili serijo 2.

Kupe, ki večino spominja na čase legendarnega modela 2002, mene spominja na mojo nekdanjo serijo 3 (e36), čeprav razen štirih koles, nima s tem avtomobilom nič skupnega. No, mogoče dolžino, ki je skoraj identična. Vse ostalo je drugače, ampak mi odgovarja. Odgovarja mi dvovratna zasnova, dolžina vozila, občutek za in na volanu. Kar pa mi je še posebej všeč je to, da serija 2 ni klasičen BMW. Ni kaj dosti nastopaški, niti ne deluje prestižno. Mimoidoči ga le ošvrknejo s pogledom, dokler ne zaznajo emblema in potem sprašujejo kaj in zakaj je to.


Vam povem za kaj je serija 2?

Za voznike, za tiste, ki se ne zmenijo za okolico in sosede. Je za tiste osebe, ki se čez mesto peljejo z rokami na volanu (petnajst do treh), saj nikoli ne vedo, kdaj bo priložnost, da ušpičijo kakšno vragolijo.

Ne glede na to, da se je v testnem vozilu pod pokrovom nahajal dizelski agregat, zabava ni postavljena na drugi tir. Prilagodljiva elektronika v načinu Sport+ razjezi konje, zaveže blažilnike ter zadek spusti v galop. Ker je šasija vozila fantastična je vožnja na meji pravi užitek, saj voznik začuti vse potrebne informacije za takšno vožnjo. Če bi snemali tretji del Italijanske misije bi serija 2 bila roparjev izbor.


Vseeno pa malce razočaranja pusti ogromna masa vozila. 1.500 kg tehta Bavarec z dizlom, kar je nepredstavljivo veliko za takšno majceno vozilo. Edino, če so vanj skrili žlahtne kovine, čemur se niti ne bi čudil, saj je testni avtomobil stal vrtoglavih 52.400 evrov. Osebno ga za to ceno ne bi še povohal. Storil bi raje sledeče. V roke vzel cenik serije 2 ter izbral cenejšo različico. Stane le 49.500 evrov in sliši na ime M235i.