Ku-ku. – Mercedes Benz CLS 220d

Vse skrbi so zdaj odveč, Hugo s tabo smo, ne boj se nič več…Oprostite, malo me je zaneslo v vlogo slovenskega glasbenika, ki mimogrede vozi zelo podobno limuzino. Vprašanje, ki se zdaj pojavi, pa je sledeče. Ali je gospod izbral pravega CLS-a?

Glede na to, da gospoda z vozilom na cesti srečujem že dobri dve leti, predvidevam, da njegov CLS ni ravno najnovejši, kot je bil moj testni. Nima tako ‘Lešnikovskega’ obraza in skoraj sigurno pod pokrovom nima motorja, ki vozi na ‘štamperle’ dizelskega goriva. Na papirju je torej avtomobil starejši, vendar zmogljivejši. Je lahko to dejstvo zaskrbljujoče za poznanega Slovenca?

Ne. Dober in drag avto, zmore biti zmogljiv, ne glede na mnenje sosedov, gospodarsko stanje države, pametovanja razvojnih inženirjev avtomobilov ter negodovanja polarnih medvedov. Že res, da se s polnim rezervoarjem 220d voziš v nedogled, tako, da pozabiš mesec zadnjega točenja goriva, ampak enostavno se ne moreš v poslovnem svetu pohvaliti z nizko porabo goriva in govoriti o zmogljivosti robatega štirivaljnega dizelskega motorja v stilski kupejevski limuzini.

cls 6


Za dobrim konjem se kadi!

Na srečo znani gospod “napake” z motorjem ni mogel storiti, saj je ta prišel s posodobitvijo luči (ne bi pa mu bilo treba več voziti z neprestano prižganimi meglenkami). Tako tudi ne bo deležen ‘škrtuharskih’ obtožb iz moške publike, hkrati pa bo še vedno na oder priletel kakšen ženski ‘moderc’, saj njegov avtomobil ne zgleda star ter se zato za njim obrne ravno toliko pogledov kot za novim.

Močno upam, da je poleg močnega motorja izbral opcijsko podvozje AirMatic, in z njim ublažil resnično neudobno nastavitev ‘klasičnega’ vzmetenja. CLS s paketom AMG je resnično trd. Nepredstavljivo trd. Za končno neudobje poskrbi še količina hrupa nad 90 km/h iz predela kolotekov. Upam, da za potrebe koncertov uporabljajo kombi.

Z obliko korak nazaj!

Čeprav sta v zgodbi dva modela CLS, verjetno nobenega od njiju ne bi imel v svoji garaži. Razlog je na pladnju. Še pomnite leto 2006 in predstavitev tako imenovane kupejevske limuzine CLS? Edinstven avtomobil. Lep, skladen, eleganten, zmogljiv,…lahko bi našteval presežnike. Trenutni CLS žal ni presežek, saj temelji na dokaj stari zasnovi podvozja ter tehnike in ga tudi ‘fensi’ LED luči z diamantno masko (niso pravi diamanti) ne naredijo prav nič posebnega. Odkrito rečeno s strani izgleda, kot da bi fizično združili dva avtomobila v enega, kar v principu tudi so,…V notranjosti je poznano-staro zasnovana armaturna plošča s komponentami iz A, B in E razreda.


Po moje je trenutno najbolje v Mercedesovem salonu izbrati razred S in C, oziroma, če želite navidezno športnost in kupejevskost, domov odpeljite C kupe…Zdaj visoko v zraku, drugič v jami v mraku kot izgubljeno pišče Hugo sam družino išče. Hugolino mu zlobna vila je ugrabila, mi pa hitimo mu na pomoč…

 

Motor

Turbodizelski, štirivalnji, vrstni, 16 ventilov, 2.143 ccm, 125 kW (177 KM) pri 3.000/min, 400 Nm pri 1.400/min. Poraba goriva (EU) 6,1/4,4/4,7 l/100 km. CO2: 123 g/km.

Prenos moči

Pogon na zadnji kolesi, Devetstopenjski samodejni menjalnik. Gume 245/35 R19 (Continental).

Podvozje in karoserija

Limuzina, 4 vrata, 4 sedeži. Dolžina 4,686 m, širina 1,810, višina 1,442 m. Medosna razdalja 2,840 m. Najmanjša razdalja od tal: 16 cm. Prtljažnik (normno) 480 l. Količina goriva: 80 l. Mase: prazno vozilo 1.595 kg, dovoljena obtežba 455 kg. Največja hitrost (km/h): 226 Pospešek 0-100 km/h (s): 8,6

Poraba goriva (l/100 km): Testno povprečje:  5,6

 

Osnovni model (CLS 220d): 55.032 EUR

Testno vozilo (CLS 220d): 69.647 EUR