Tja in nazaj. – Audi A6 3.0 TDI Quattro

Zadnjo tekmo skupinskega dela evropskega prvenstva v košarki je Slovenija odigrala proti Makedoniji. Pred napol polno zagrebško areno so Slovenci dokaj preprosto zmagali. Zmaga jih je uvrstila v nadaljnja tekmovanja, ki pa so se odvijala v Franciji.

Po tekmi pripomni kolega: »Boš peljal v Francijo, če se uvrstimo v finale?«

Ne pomnim, da bi že kdaj izustil tako suveren ‘ja’, kot sem ga takrat, za volanom prenovljenega Audija A6. V tem avtomobilu ne čutiš prevoženih kilometrov in hkrati izgubiš občutek za čas. Tlesk, in že smo bili v Ljubljani. Potihoma sem upal, da je vsaj kdo od sopotnikov pozabil kakšno stvar v Zagrebu in mi s tem naredil uslugo. Ja, tako dober je ta Audi.

Seveda, ni ‘audilak’ dober zgolj in samo zaradi prenove. Limuzina lastnosti poslovnega potovalnika prenaša iz roda v rod z legendarnega Audija 100. Razvoj avtomobilizma ter tehnologije pa postavlja vozniško izkušnjo iz leta v leto samo še višje. Le kam jo bodo postavili naprej, saj se komfortu in hitrosti Audija A6 približa le Airbus. Vse ostalo bodo zgrešeni poskusi, vključno z avtonomno vožnjo, ki bo vse prej kot brezskrbno sedenje v vozilu.


Mogoče mi je malo žal, da Sloveniji ni uspelo premagati j***** Latvije in se mogoče z malo sreče uvrstiti v finale. Tako sem ostal prikrajšan za eno fenomenalno pot, saj do Francije z ‘a-šestko’ verjetno ne bi potreboval postanka. No, razen za fiziološke potrebe. Ampak imam občutek, da trenutno mnogim dol visi glede slovenske košarkarske reprezentance in mojih neuslišanih izletih.

audi a6 3.0 11

Večino zanima status, cena in ali me bodo jemali dovolj resno. Odgovor na prvo je pritrdilen z rezervo, saj, ko bo v križišču ob bok pripeljal A8, bo vaša blondinka takoj presedlala. Mogoče jo boste za trenutek ujeli s ceno, saj takšen audi stane dobrih 80 tisočakov. V nasprotnem primeru, vam punca lahko le zasoli, da ste ‘revež’ in nimate za A8.


Sosedje bodo zavidali.

Avtomobil v prvi vrsti kupimo zase, za svoje potrebe koriščenja. Seveda je zraven vštet subjektiven del z izgledom, barvo in opremo, pa vendar večini oviro predstavlja denar. In če kdo misli, da ga bodo v Audiju A6 jemali resno, ima kar prav, saj je avtomobil zelo impozanten ter ima svoj renome med prebivalci bivše Juge. Vendar, za konec naj zapišem anekdoto, ki sem jo malenkost preoblikoval. Dober uslužbenec ima Passata, dober direktor Audija A6, uspešen maganer Mercedes razred S in lastnik družb Rolls Roycea s šoferjem.

Ni ga vozila v katerem bi te ljudje jemali resno, saj se vedno najde boljši. Tudi, če bi se z temle Audijem odpravil do Francije in nazaj, me ne bi jemali dovolj resno. Verjetno tudi ne če bi z njim zaokrožil svet. Je pa res, da bi sam ob tem zelo užival in to je največ kar šteje, da se v vozilu počutiš domače. No, mogoče za piko na i manjkajo toalete.

 

Motor

Turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 24 ventilov, 2.967 ccm, 200 kW (272 KM) pri 3.500/min, 580 Nm pri 1.250/min. Poraba goriva (EU) 5,9/4,6/5,1 l/100 km. CO2: 133 g/km.

Prenos moči

Štirikolesni pogon, Sedemstopenjski samodejni menjalnik. Gume: 245/45 R18, (Bridgestone).

Podvozje in karoserija

Limuzina, 4 vrata, 5 sedežev. Dolžina 4,933 m, širina 1,874 m, višina 1,455 m. Medosna razdalja 2,912 m. Prtljažnik (normno) 530 l. Rezervoar: 73 l. Mase: prazno vozilo 1.845 kg, dovoljena obtežba 2.380 kg.

 

Največja hitrost (km/h): 250*

Pospešek 0-100 km/h (s): 5,5

Poraba goriva (l/100 km): Testno povprečje:  6,8

Osnovni model (A6 2.0 TDI): 43.500 EUR

Testno vozilo (A6 3.0 TDI Quattro):  78.334 EUR