Ali je to nova predsednikova ljubica? – BMW 730d xDrive

Takšno lepotico si ob sebi želi vsak. Še najmanj bi se je branil predsednik naše države. Ta lepotica je vedno bila in bo vedno posebna. Dolga, elegantna z velikimi bra…

…ledvičkami je nova limuzina bavarske flote, ki nakazuje prihodnost razvoja jeklenih konjičkov s propelerjem na rilcu. Verjamem, da se podobno govori tudi za razred S, vendar je stuttgartska limuzina pravi ”opa mobil” napram novi seriji 7.

Sedmica je napredna. Karbonska šasija z veliko aluminija. Preplet usnja, lesa in kovin v notranjosti izpopolni tehnologija iz kozmonavtičnih revij. Samo še vprašanje časa je, kdaj bomo s pomočjo Facebooka preko kamer na avtomobilu, prepoznavali obraze mimoidočih, jih drgnili ter povabili na kavo.


Ob dozdevanju, da je vsa elektronska krama nametana po avtomobilu in nima praktičnega smisla sem dokazal ravno nasprotno. Za volan sem posadil Abrahamovca, ki ne mara tehnologije in zna v angleščini naročiti pico ter pivo. Speljal je in sedmica mu je bila tako všeč, da ga nazaj ni bilo štiri dni. Najverjetneje zato, ker je iDrive meni poslovenjen in vožnja je še vedno podobna vožnji avtomobila. Volan, menjalnik, ”gas”, ”bremza”.

bmw 730 10

Trilitrski šestvaljnik, dobro uveljavljen stroj, ki suvereno prede v sedmici.

Konkretna zaloga moči admiralsko ladjo z mesta do sto kilometrov na uro katapultira hitreje kot se tja spravi kakšen vroč ”hečbek”, medtem, ko predsednik v ležečem položaju na zadnjih sedežih med intenzivno masažo celega telesa debatira s turškim predsednikom o sprejemu beguncev. Pogovor lahko traja ure in ure saj a) sedmica ponuja obilo možnosti masaž b) je vožnja zadaj bolj udobna kot sedežna v dnevni sobi in c) je poraba dizelskega goriva pičla.


Vsekakor pa nova serija 7 ni samo predsednikova ljubica. Nedavno nazaj je bila tudi Janova. Ampak časi se spreminjajo in ženske dobivajo moč, vpliv, zato zna serija 7 zaradi svoje ekskluzivnosti in modernosti prepričati marsikatero poslovno žensko.

Tehnični podatki – BMW 730d xDrive
Vrsta motorja: Turbodizelski
Prostornina motorja: 2.993ccm
Moč motorja: 195 kW (258 KM) pri 4.000 vrt./min
Navor: 620 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski
Pogon: štirikolesni pogon
Največja hitrost: 250 km/h
Pospešek: 5,8 s
Poraba na testu (eko krog): 7,9 (6,1) l/100 km
Posoda za gorivo: 80 l
Mere vozila: 5.096 mm x 1.902 mm x 1.467 mm
Medosna razdalja: 3.070 mm
Masa vozila: 1.900 kg
Prostornina prtljažnika: 515 l
Cena osnovnega modela: 104.650 €
Cena testnega modela: 165.452 €

Edicija ’30 Jahre’ v čast tridesetletnici BMW M3

Zaposleni izdal skrivnosti prihajajoče BMW M5!

BMW 2002 Hommage