Najbolj zaželeni prstani! – Audi A4 Avant 2.0 TDI Sport

Prejšnji dan sem se vozil v Ljubljano po Štajerski avtocesti in na vsake toliko kilometrov se je na informacijskih tablah pojavil napis »Prilagodite hitrost!« Večina udeležencev v prometu je prilagoditev hitrosti vzela na znanje. V trenutku. Iz voznih 110 km/h na 100 km/h. Zakaj že?

Zdi se mi logično, da hitrost prilagodiš omejitvi, kar ne pomeni, da se ustaviš in nadaljuješ pot peš, ker je baje varneje. Torej prilagoditev po moje pomeni, če voziš 150 km/h zmanjšaj, oziroma pospeši, če se cijaziš.audi a4 2.0tdi avant 8

Vendar dejanja voznikov avtomobilov tisti dan na avtocesti (in vse ostale dni v letu) čisto razumem, saj se kot oseba moramo skoraj vedno prilagajati. Zato to raje storimo previdno, v primeru avtocestne informacijske table, se zmanjša hitrost. V avtomobilski industriji pa se prilagajajo avtomobili in sicer glede na kupce, okolje, varnostne standarde,…

Nemci radi prilagajajo.

Strategijo prilagajanja dobro pozna znamka s štirimi krogi pri kateri se zaradi ”hišnega oblikovanja” med sabo težko loči modele. Enotna platforma za hitro izdelavo, nižja masa avtomobila za večjo učinkovitost ter ”foršprung durh tehnik”. Končen produkt je Audi A4 Avant, ki je na las podoben prejšnjemu modelu, le malenkost prilagojen.audi a4 2.0tdi avant 18


Zunaj so za doplačilo na voljo matrični LED žarometi, v notranjosti sta dva velika zaslona na katera hkrati prikazujeta navigacijo. Voznik si lahko prilagaja videz informacijskega zaslona, klimatska naprava je razdeljena na tri področja, multimedijski vmesnik je dober kot že leta prej, a žal še ni poslovenjen.

Prtljažnik ima na papirju več prostora, dvolitrski dizel je navit na 190 KM in v kombinaciji s samodejnim menjalnikom s 7-stopnjami v povprečju popije 6 litrov dizla na 100 prevoženih kilometrov. Res pa je, da bodo postanki na črpalkah pogosti, saj ima Avant dokaj mali rezervoar za gorivo.

Namreč tale A4 ima AdBlue dodatek, ki ga je potrebno na vsake par tisoč kilometrov dolivati. Ni poceni. Ampak AdBlue ima še en minus, saj sistem za delovanje potrebuje vsaj 5,7 litra goriva v rezervoarju in hiter račun pove, da A4 razpolaga z dobrimi 48 litri rezervoarja. Baje ima tale karavan tudi večji prtljažnik, celo največjega med konkurenti.


Par stikal in dva velika zaslona.

Poleg teh ne najbolj posrečenih prilagoditev, je armaturna plošča zasnovana zelo moderno ali prečiščeno. Deluje bolj ”čisto prazna” in pusta. Par stikal in dva velika zaslona. Štrleča ”tablica” na armaturi se ne pospravi, navigacija pa si želi biti podobna Google Maps. Ne najboljša prednost v tehniki je še menjalnik, ki potresa ob speljevanju ter prestavljanju iz 1. v 2. prestavo (hiba vseh DSG menjalnikov) ter konstantna aktivacija funkcije jadranje (prosti tek), ne glede na izbrani režim vožnje.

Mogoče bi še bile te napake opravičljive, če ne bi za avtomobil zaračunali skoraj 60 tisočakov. Kljub temu, da ima štiri prstane na ”haubi”, bi za to ceno lahko imel vsaj pametno prostoročno odklepanje, poslovenjen sistem, štirikolesni pogon ali šestvaljnik pod pokrovom. S prilagoditvijo boste dobili A4 Avant z oskubljeno notranjostjo za dosti manjšo ceno. Po moji logiki, se raje prilagodite ceni 60 tisočakov in v garažo pospravite A6.

Tehnični podatki – Audi A4 Avant 2.0 TDI Sport
Vrsta motorja: Turbodizelski
Prostornina motorja: 1.968ccm
Moč motorja: 140 kW (190 KM) pri 4.000 vrt./min
Navor: 400 Nm pri 1.600 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 230 km/h
Pospešek: 8,5 s
Poraba na testu (eko krog): 6,9 (5,4) l/100 km
Posoda za gorivo: 54 l
Mere vozila: 4.725 mm x 1.842 mm x 1.434 mm
Medosna razdalja: 2.820 mm
Masa vozila: 1.475 kg
Prostornina prtljažnika: 505 l
Cena osnovnega modela: 35.030 €
Cena testnega modela: 57.170 €

Liter veselja! – Audi A3 Sportback 1.0 TFSI Basis

5 stvari, ki jih morate vedeti o novem Audiju Q2 – PREMIERA

Premierno: Novi Audi A5 Coupe