Vstopnica v najhitrejši svet! – BMW M2

Nikoli si nisem mislil, da je nakup avtomobila lahko primerljiv z nakupom ženske torbice. Do zdaj sem namreč bil prepričan, da so samo ženske tiste, ki zakomplicirajo izbiro torbice ali visokih pet glede barv, oblike, višine…ampak očitno sem se motil.

Nedavno me je kontaktiral možakar, ki išče hiter, kompakten, zabaven (zadnji pogon), prostoren, cenovno ugoden in ne izstopajoč avtomobil. Težjega dela mi ne bi mogel naložiti. Po parih dneh tehtnega brskanja sem se dokopal do tele štirikolesne reči. ”Poceni” športen avto na Bavarski način. BMW M2. Športen copat velikih številk. 370 konjskih moči, 465 Nm navora, 3-litrski vrstni šestvaljni motor in cena 77.770 evrov. Edina majhna številka je pospešek z mesta do 100 km/h v 4,1 sekunde.

Mogoče sem malenkost zgrešil pri parametru izstopanja, saj M2 ni ravno neopazen kot Lockheed 117. ”Malce” razširjeni koloteki, velika platišča pod njimi veliki ventilirani diski in več batne modre zavorne čeljusti.

bmw-m2-3


Če nisi ravno strojnik, tega ne opaziš. Definitivno pa se razločno opazijo velike reže za zajem zraka na sprednjem odbijaču ter štirje zaključki izpušnih cevi zadaj. Na karoseriji zaslediš kakšno črko M in številko 2, ki jih ni malo. Na zadku, na hladilni reži, na levem blatniku, na desnem blatniku…še več emblemov najhitrejše črke pa je v notranjosti, ki je mimogrede zelo prostorna.

Avto v dolžino meri malo manj kot 4,5 metra, kar je idealna mera za dnevne mestne opravke, parkiranje in okretnost. Čeprav se sliši malo, se v serijo 2 dobro namestijo štiri osebe. Ob tem pa prtljažnik sprejme 390 litrov krame. Kompaktnost in prostornost. Povrhu pa je M2 še dobro založen z opremo. Samodejna dvopodročna klimatska naprava, električno nastavljivi ogrevani športni sedeži s funkcijo spomina, ksenon luči, navigacijski sistem Professional, ozvočenje Harman&Kardon in številne dodatke oddelka BMW Motorsport.

Leteči stroj!

bmw-m2-11


M-športen multifunkcijski volan, M-aluminijaste stopalke, M-števci, M-vstopni pragovi in M-prestavna ročica. Dovolj z norčijami, črka M velja za najhitrejšo črko abecede ima bogato zgodovino, zato jo Bavarci tako radi ”prpopajo” na vsak del vozila. BMW M2 je duhovni naslednik modela 1M, ki je bil narejen iz sklopov celotne BMW palete. Zgodba o M2 je celostna in bolj prepričljiva.

Prepričajo karakteristike. Prepriča zvok in še kako prepriča lahkomiseln pritisk na stopalko za plin. Prej tam, zdaj tu. Trilitrski šestvaljnik je še en presežek nemškega inženiringa. Navor je linearno razporejen že od 1.400 vrtljajev in se bliskovito zavrti vse tja do 7.000 vrtljajev. Moč se na zadnji kolesi prenaša preko 7-stopnjskega DTC menjalnika. Teatralno rohnenje izpuhov, nepojmljiva moč in bliskovito prestavljanje pa hitro odpelje voznikove misli na dirkališče.

V bistvu je vožnja v M2 lahko zelo naporna, ker je krotiti 370 konjev pri omejitvi 60 km/h res težko. Je pa vsaj takrat izjemno nizka poraba. Dobrih 10 litrov v povprečju. In M2 je povrhu še super udoben. Čvrst, ampak ne pretrd. V bistvu mi do zapolnitve možakarjevih pogojev manjka le ena stvar. Drugi BMW M2, saj sta za popolno zabavo potrebna dva.

Bo tako izgledala nova BMW serija 3 G20?

Zaposleni izdal skrivnosti prihajajoče BMW M5!