Ali potrebuješ več kot to? – Hyundai Elantra 1.6 Style

V času, ko je vsega preveč, se redko vprašamo pomembno vprašanje. Kaj sploh potrebujemo?

Že sam pogovor o tem, kaj je potreba in kaj nepotrebna želja, načeloma ne obrodi sadov. Preprosto smo si zadali visoke želje, zaradi katerih se bomo počutili bolje. Ampak v praksi zgolj toliko časa, dokler teh želja ne bomo uresničili. Takrat bomo želje zadali še višje, mi pa bomo na istem mestu!

Potrebujete dizla? Težko verjamem. Dizli so načeloma rentabilni pri visokih kilometražah. In preden se bo kdo zamislil, da je njegovih 25.000 letnih kilometrov veliko, ga naj takoj utišam! Velike letne razdalje se merijo v dva ali nekaj kratnikih slovenske ideologije svetovnega popotnika. Tudi če prihranite 2 evra na 100 kilometrov z izbiro gostejšega pogonskega goriva, pa sem rekel preveč, boste v enem letu »prišparali« 500 evrov in šele v nekaj letih pokrili višjo nabavno ceno. Poleg tega se boste zjutraj dlje časa vozili v neogretem vozilu in cele dneve poslušali bolj robato različico uglajenega bencinskega motorja.


Atmosferski bencinski motorji, kot je ta v Elantri so postali prava redkost, navkljub temu, da z njimi ni čisto nič narobe in so neprimerljivo bolj odzivni na pritisk stopalke za plin.

Potrebujete goro opreme? Jah, nekaj jo zagotovo. Ampak večino tako ali tako uporabimo samo takrat, ko razkazujemo avtomobil sosedu. Že res, da bi kakšen pripomoček za zaznavanje vozil v mrtvem kotu prišel prav, a je zmotno mišljenje, da se boste brez njega razleteli v prvem ovinku. Verjetno ga v zdajšnjem avtomobilu ravno tako nimate, pa ste zahvaljujoč vaši pozornosti še vedno celi!


Točno ta Hyundai je dokaz, kaj potrebujemo!

Samodejna klimatska naprava. Ja, nastaviš jo, ko avtomobil kupiš in jo pustiš naslednjih 5 let pri miru. Tempomat. Seveda, na dolgih razdaljah vam bo vaša desna noga hvaležna. Kamera za vzvratno vožnjo. Pri limuzinah drugače težko oceniš, kako blizu je sosedova škarpa. USB vhod. Morda se boste nekega dne naveličali poslušanja vseh 12-ih različnih skladb, ki se vrtijo na radiu in si boste naložili svojih 20. Povrh vsega pa boste imeli telefon pospravljen v žepu in se varno pogovarjali prek modrega zoba.

Za tem pa se spisek potreb konča. Vse nadgradnje so naša želje, razvajenost in podkrepitev gostilniških debat s tem, kaj vse imam jaz v mojem visokem športnem terencu, ki lahko sam pelje od gostilne domov, medtem ko mi kuha kavo in v prtljažniku samodejno lika srajco za naslednji pomemben sestanek.

V točno tako opremljeni Elantri boste dobili vse kar dejansko potrebujete, vse skupaj v presenetljivo udobnem paketu. Pozabili boste na dirkanje med ovinki, a se bo avto oddolžil z odzivnim motorjem in nizko porabo dobrih šestih litrov. Po avtocesti boste lahko z lahkoto prišli iz Maribora v Koper, v prtljažnik boste lahko nametali vso potrebno kramo, ki jo štirje lahko potrebujejo.

Tokrat lahko z veseljem zaključim, da sem bil navdušen nad avtomobilom, ne ker bi bil zanimiv, pretirano zabaven, ampak ker je točno to, kar nam manjka. Postavi te na realna tla in priskrbi točno to, kar od družinskega avtomobila potrebuješ. Nič več in vsekakor nič manj!

Zakaj nebi raje namesto zadolževanja v razno razna avto financiranja tokrat izbrali razumno in uživali v drugih stvareh v življenju?

Tehnični podatki – Hyundai Elantra 1.6 Style
Vrsta motorja: Bencinski
Prostornina motorja: 1591 ccm
Moč motorja: 94 kW (128 KM) pri 6.300 vrt./min
Navor: 155 Nm pri 4.850  vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: Spredaj
Največja hitrost: 200 km/h
Pospešek: 10,1 s
Poraba na testu: 6,5 l/100 km
Mere vozila: 4.570 mm x 1.800 mm x 1.450 mm
Medosna razdalja: 2.700 mm
Prostornina prtljažnika: 458 l
Cena osnovnega modela: 15.500 €
Cena testnega modela: 18.020 €

Hyundai i30 1.4 Style

Glava, ne srce… Nisem več prepričan.

Hyundai Tuscon 2.0 CRDI Impression