To je neusojeni avto slovenskih policistov! – Renault Megane Grand Tour 1.6 dCi EDC Bose

V začetku decembra sem opravil pot v sosednji Zagreb z enim izmed najbolj ‘šik’ karavanov preteklega leta. Tako všečnim, da je zaradi pojave na mejnem prehodu Obrežje, nastal več kilometrov dolg zastoj, saj se slovenski policisti niso morali nagledati mojega avtomobila.

Najverjetneje se jim še danes kolca po novem Renault Meganu Grand Tour, ki na razpisu ni bil izbran za njihovo novo službeno vozilo.

Čeprav je trenutni policijski službeni voz pogovorno bolj zanesljiv, pa definitivno ne zgleda tako dobro. Povrhu tega pa ni ravno tehnološki krik zadnje mode, saj izhaja iz leta 2012. Če bi policisti vozili ta nove Megane, bi brez težav konkurirali italijanskim možem postave. Samo še kakšne bolj stilske uniforme bi morali dobiti. No, mogoče pa je ta odločitev, da Megane ni več policijski avto kvečjemu prednost, saj vas sosed preko ograje ne bo zbadal, da se naokrog voziš s ”policijskim avtomobilom”.


Kakorkoli obrnem, karavanski Megane ima eno izmed lepših zadnjic. Renault je odlično ter s kančkom emocij, zarisal njegove linije, zaradi katerih mnogi konkurenti dobijo rdeča,…emm, svetila. Linije ga predstavijo kot večji in odrasel avtomobil iz dražjega ranga vozil.

Slovenski Carabinieri!

Notranjost je prečiščena ter pregledna. Številne gumbe je nadomestil velik informacijski sistem z zaslonom na vrhu armature, ki ga upravljamo preko vrtljivega gumba na sredinski konzoli. Megane je poleg oblika naredil velik korak naprej še z izboljšanjem kakovosti materialov in izdelave. Posledično to pomeni daljšo življenjsko dobo avtomobila ter manjše stroške za slovensko policijo. Policisti bi se lahko razvajali na masivnih udobnih sedežih, krmilili s prikupnim volanskim obročem in se igrali s 17,8 centimetrskim zaslonom na dotik.


V kabini je dovolj prostora za prevoz petih oseb. Spredaj sedeča potnika razvajajo športni sedeži z izdatno bočno oporo. Prtljažni prostor je lahko dostopen in sprejme skoraj največ krame med razrednimi konkurenti. Tako posledično ne bi bilo težav za prevoz policijskih psov ter ostale opreme.

Karavana je poganjal dizelski motor, ki iz prostornine 1,6-litra razvije 96 kW (130 KM). Spojen je bil s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom EDC. Motor, ki je kos večini nalog in je zato lahko racionalen sodelavec, se pohvali s 300 Nm navora. Njegovo dobro področje je poraba goriva, katera je v povprečju na testu znašala približno 5,5 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov.

Konec koncev je le malo stvari, ki bi lahko koga ustavile pred nakupom osveženega Francoza. Tudi policiste. Ena izmed njih je cena, ki se je v testnem primeru zavihtela na dobrih 26 tisoč evrov. Je pa res, da ob tej ceni, dobite enega lepših karavanov, z dobro tehniko, hudo opremo…

Te gane? – Renault Megane TCe130 Bose

Renault Megane s poslovno zadnjico že za 14.490 evrov

Renault Megane RS Trophy 275