Na svojem valu. – Ford S-Max 2.0 TDCi 132 kW Powershift Titanium

To, da je S-Max super enoprostorec je jasno kot beli dan. Kljub terenskim trendom ostaja zvest svojemu poslanstvu in ob zdajšnjih, malce bolj resnih linijah, vseeno nudi odlične vozne lastnosti, napredno varnost ter ogromno prostora.

V bistvu je to eden redkih osebnih avtomobilov na tržišču, v katerem se lahko pelje do sedem oseb. Takšnih, z vsemi okončinami. To pomeni, da je še vedno primarno namenjen večjim družinam, ki imajo sicer lahko tudi do pet otrok.

Razlog za tak komfort so individualni sedeži v drugi vrsti in obilica prostora za kolena. Da napisano drži, smo preizkusili v praksi na poti v Budimpešto, ko smo se nanje namestili trije ”ruknli”. Na drugi strani prostorskih zahtev, se S-Max izkaže kot mini ‘dostavnik’, saj zmore pripeljati več kot dva kubična metra materiala. Primerno za manjšo selitev, večji piknik ali poletni dopust.


Enoprostroca je poganjal dizelski 2.0 TDCi motor s 180 ”konjiči” povezan s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Novost v ponudbi S-Maxa pa je štirikolesni pogon i-AWD. Pogon deluje s pomočjo internih senzorjev, ki v sodelovanju z računalniškim sistemom po potrebi prerazporedi navor na zadnjo os. V skrajnih primerih lahko pošlje do 100 odstotkov navora na prednjo ali zadnjo os.

Ford S-Max opremljen s štirikolesnim pogonom tehta dobrih 1.800 kilogramov, vendar sta navor in moč ravno tam, ko jih najbolj potrebujemo. Menjalnik z odliko opravlja svoje delo in je vedno ustrežljiv na voznikovo zahtevo. Posledično ne trpi lastnikova denarnica, saj kombinacija niti nit tako požrešna. V povprečju zahteva dobrih 7 litrov dizelskega goriva na 100 prevoženih kilometrov.


Še beseda o opremi. To je najbolje opremljen paket Titanium, ki prinaša pravzaprav vse nujne varnostne in razvedrilne dodatke. Če prištejem še tehnološki paket v vrednosti 3.000 evrov, nadgrajen paket Titanium za 1.770 evrov in navigacijo v vrednosti 1.560 evrov, skupaj nanese 48.640 evrov.

Čeprav je danes na trgu dosti avtomobilov, ki ponujajo sedem sedežev in so povrhu še dosti cenejši kot S-Max, nisem prepričan, da lahko kdorkoli izmed njih ujame S-Maxov val. In ravno zaradi tega, si je S-Max v meni izboril posebno mesto. S štirikolesnim pogonom ali brez.

Rešitev za konservativce – Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanuim

Zlata Ilka Štuhec novim uspehom naproti s Fordom S-Max!

1.385 kg, 647 KM in 347 km/h so sprecifikacije superšportnika Ford GT