Najpomembnejši člen – Renault Kadjar Iconic Energy dCi 130 4WD

Športni terenci so prvič v avtomobilski zgodovini nadvladali prodajo osebnih avtomobilov. Prodaja v tem segmentu se je lani v Evropi namreč povečala za kar 24 odstotkov in zato ni razloga, da v tortni diagram, ki letno obsega 3,2 milijona primerkov, svojega predstavnika ne bi umestil še Renault.

S Kadjarjem tako stranka v salonu dobi alternativo, če je Megane recimo premali, Talisman predolg in Scenic preveč ”familijarno” naravnan. V tem segmentu se je Renault sicer že znašel z modelom Koleos, a takrat še športni terenci ali križanci nekako niso bili tako zaželeni, kot lajki na Facebooku.

No, s tekom let pridobljenim znanjem je nastal privlačno robusten križanec, ki je kar 20 centimetrov odmaknjen od tal. To pomeni, da bo v kombinaciji s štirikolesnim pogonom lahko premagal tudi kakšno težjo oviro. S teoretične plati nudi 18-stopinjski vstopni kot in 28-stopinjski izstopni kot. Če pa lepotca ne želiš ravno poditi po brezpotjih, je dobro vedeti to, da zlahka zapelje čez robnik pri iskanju parkirnega prostora v centru mesta.


Francosko samosvoj!

Čeprav si kar nekaj sestavnih delov deli s Qashqaijem, denimo motorje, arhitekturo in pogon, je to v mojem pogledu prej plus kot slabost. Konec koncev si nista podobna kot jajce jajcu, saj Renault stavi na bolj elegantne poteze, ki pa jih že poznamo s hišnih modelov. Celota deluje skladno in s svojo pojavo prepriča. Dodatek modernemu terenskemu stilu pa je tale testi paket, z imenom Iconic, ki Kadjarja dodatno začini.

Poleg informacijsko razvedrilnega sistema R-Link, avtomatske klime, tempomata, omejevalnika hitrosti, gretja sedežev, senzorja za dež, avtomatskih luči, vzvratne kamere, parkirnega asistenta…Iconic doda vrsto stilskih dodatkov, ki jih lahko zasledimo tako znotraj kabine, kot na zunanjosti.


No, že prej omenjen štirikolesni pogon, pa voznik lahko spremlja na digitalizirani instrumentni plošči. Načeloma se, glede na razmere na cestah, moč lahko razporedi do 50 odstotkov na zadnji kolesni par. Res je, da se to redko zgodi pri pospeševanju v mestih, kjer je maksimalen prenos do 15-odstotkov. Po drugi strani, pa zaradi pametnega delovanja štirikolesnega pogona iztržimo boljšo porabo goriva iz 1,6-litrskega dizelskega motorja.

Renault Kadjar z oblečeno ikonično mestno srajco, vseeno obljublja veliko avanturizma. Kljub temu, da je konkurenca v tem segmentu huda, se Francoz nima česa bati, ker nudi izjemno celosten paket. Sicer pa je konkurenčnost dobra, saj se je s primerjavo lažje pravilno odločiti.

Ali imamo prostor še za enega križanca? – Renault Kadjar TCe 130 XMod

To je neusojeni avto slovenskih policistov! – Renault Megane Grand Tour 1.6 dCi EDC Bose

RAZKRIVAMO: Posodobljeni Renault Captur prihaja v Ženevo!