Korejci so svojo prodajno uspešnico prelevili v mini estetski eksperiment in ga predstavili v izredno drzni podobi ter z najsodobnejšo hišno tehnologijo – samozavesten videz ter napredna digitalizacija vozila s praktično vsemi možnimi pogoni ta hip, je morda nov recept za uspeh?

Pričnimo tam, kjer se kupci vedno ustavimo na začetku – pri videzu. Nekateri se ob novem Tucsonu topijo kot sladoled na vroči poletni terasi, medtem ko se spet drugi grizejo v ustnice in z neprepričljivim pogledom nakazujejo na nekoliko nepričakovano drzno potezo Korejcev. Novi Tucson vam je, ali resnično všeč ali pa sploh ne. Ampak, poslanstvo novega Tucsona je popolnoma jasno – konkurirati evropski avtomobilski srenji, Romanom po drznem videzu in Germanom po kvaliteti in tehnologiji.

Da je novi Tucson tehnološko obogatena kočija ni dvoma. Paket Smart Sense I, ki je v najvišji sklop Impression dodan serijsko, prinaša prav vse ključne varnostno-asistenčne pomočnike med katerimi bi izpostavili slikovni prikaz mrtvega kota. Ta se vam prikaže preko neposrednega posnetka znotraj merilnikov na voznikovi informacijski plošči. Nasploh je kvaliteta zajema slike okolice vozila na hvale vrednem nivoju, ne razočara pa niti zvočni sistem Krell, ki ambient vozila spremeni v pravcati audio studio.

Upravljanje multimedije in klimatizacije poteka preko osrednje večopravilne enote, ki deluje dobro, le nekaj časa za privajanje zahteva. Namesto ročice menjalnika pričakujte tipke oziroma ambientalni oblikovni pristop iz modela Kona, zato voznik hitro občuti domačnost navkljub digitalizaciji.

Samopomnilni hibrid!

Pogon je bil tokrat hibridne narave, ki jo tvorita 1,6-litrski prisilno polnjeni bencinski agregat in elektromotor z baterijsko kapaciteto zgolj 1,49 kWh. Sistemska zmogljivost znaša neskromnih 169 kW (230 KM) in 350 Nm navora. Potniki v takšni konjenici uživajo zgolj v športnem načinu vožnje, saj je pogon prednostno namenjen uglajenosti in varčnosti. Kljub temu, da je električni hranilnik skromno odmerjen, je rekuperacija energije dobra in zato asistira pogonu vsakokrat, ko je to možno.

Vsled mase vozila (1,7 tone) in večinskemu delovanju agregata je povprečna poraba znašala 6,3 litra. V kolikor večinoma koristite mestno vožnjo ali krajše razdalje je zato morda smiselno razmisliti o dodatku petih tisočakov in nakupu priključno-hibridne izvedenke, saj bo »poceni« vožnje na elektriko bistveno več.

Pod črto je Korejcem uspelo združiti futuristični izgled skupaj z uporabnostjo in tehnološko dovršenostjo, žal pa se to pozna tudi pri ceniku. Vsaj v kolikor si zaželite popolno založeno hibridno izvedenko, boste morali računati na skoraj 40 tisočakov, v primeru klasičnih pogonov in skromno odmerjene opremljenosti pa se cenik prične pri slabih 25 tisočakih za sajavčka ali 22.500 v zameno za bencinsko različico.

Vsekakor pa drzno oblikovani, bogato opremljen Tucson z zmogljivim hibridnim pogonom in dobro delujočo napredno tehnologijo, za zahtevani denar ponuja vse, kar od avtomobila pričakuje zahteven voznik, ki avto kupuje na dolgi rok.

Specifikacije – Hyundai Tucson HEV 1.6 T-GDI Impression

Vrsta motorja: Bencinski, štirivaljnik
Prostornina motorja: 1,598 ccm
Moč bencinskega motorja: 132,4 kW (180 KM) pri 6.000 vrt./min
Navor: 265 Nm pri 1.500  vrt./min
Moč elektro motorja: 44,2 kW (60 KM)
Navor elektro motorja: 265 Nm
Skupna sistemska moč: 169 kW (225 KM)
Pogon: sprednji pogon
Menjalnik: 6-stopenjski samodejni
Največja hitrost: 193 km/h
Pospešek: 8 s
Izpust Co2: 111 g/km
Poraba na testu: 6,3 l/100 km
Rezervoar: 53 l
Mere vozila: 4.500 mm x 1,865 mm x 1.650 mm
Medosna razdalja: 2.680 mm
Prostornina prtljažnika: 616 – 1795 l
Cena osnovnega modela: 22.500 EUR
Cena testnega modela: 38.790 EUR