Sestra slovenskega avtomobila leta je vedno bila med Slovenci sila priljubljeno vozilo. V novi generaciji se ta nadgrajuje s privlačno obliko, preverjenim motorjem francoskega porekla in vrsto funkcij, ki zagotavljajo varnost in zabavo med vožnjo. Na testu smo preverili, kaj so njeni atributi napram konkurentom, ter ali je smiselno v koncernu imeli toliko podobnih si avtomobilov.
Zagotovo je Astro težko spregledati in zamenjati s takšno prikupno obliko, ki združuje športnost in elegantnost. Poseben poudarek je namenjen Oplovemu vizirju, ki daje avtomobilu edinstven videz. Deluje celo malce vintage. Skratka, če vam takšna kombinacija ni po godu, ima Opel široko paleto barvnih kombinacij, ki vam omogočajo, da izrazite svoj osebni stil. Tudi enobarven.
Kljub svoji kompaktni zunanji obliki Astra ponuja prostorno notranjost, ki udobno sprejme 5 oseb. Ne glede na to, ali potujete na dolge razdalje ali pa greste na vsakodnevne vožnje v mestu, Astra bo zagotovila udobno izkušnjo za vse potnike. Prtljažni prostor je dovolj velik, da sprejme vaše potrebščine, kar je še posebej priročno pri daljših potovanjih ali med nakupovanjem.
Opel Astra Ultimate je opremljena z naprednimi varnostnimi asistenčnimi sistemi, ki vključujejo sistem za zaznavanje pešcev, sistem za opozarjanje na zapuščanje voznega pasu, sistem za zaznavanje utrujenosti voznika in še veliko več. Ti sistemi so zasnovani za zagotavljanje varnejše vožnje in zmanjšanje tveganja za nesreče.
Ultimate nivo opreme vključuje tudi napreden sistem zabave in multimedije. Zaslon na dotik vam omogoča enostaven dostop do različnih funkcij, kot so navigacija, Bluetooth povezljivost, integracija pametnih telefonov in še več. S tem sistemom lahko uživate v glasbi, sprejemate telefonske klice in ostanete povezani, medtem ko ste na poti.
Vendar, vse našteto nam je že bolj ali manj znano. Peugeot, Citroen kot tudi DS so zgrajeni na skupni platformi. Posledično so specifikacije bolj ali manj enake. Opel Astra je opremljena s poznanim 1,2-litrskim motorjem, ki ponuja 130 KM moči. Dejstvo je, da ta kompaktni motor zagotavlja dobro ravnovesje med zmogljivostjo in učinkovitostjo porabe goriva. Z izbiro 8-stopenjskega samodejnega menjalnika pa se prehajanje med prestavami izvaja gladko in brez težav. Ampak ne morem mimo tega, da je Opel že imel res fantastične turbo bencinerje, katere pa so korporativni borci enostavno zbrisali z obličja. Škoda.
Ne glede na čutno obujanje spominov, je Opel Astra solidna in dokaj dostopna izbira v svojem razredu, kar jo postavlja v privlačno pozicijo za širok krog kupcev. Kombinacija kakovosti, zmogljivosti in funkcij pa je seveda odvisna od vaše globine denarnice.
Specifikacije – Opel Astra 1.2 Turbo Ultimate
Vrsta motorja: Turbobencinski, trivaljnik
Prostornina motorja: 1.199 ccm
Moč motorja: 96 kW (130 KM) pri 5.500 vrt./min
Navor: 230 Nm pri 1.750 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 210 km/h
Pospešek: 9,7 s
Poraba na testu: 7,0 l/100 km
Posoda za gorivo: 52 l
Mere vozila: 4.374 mm x 1.860 mm x 1.441 mm
Medosna razdalja: 2.675 mm
Masa vozila: 1.271 kg
Prostornina prtljažnika: 422 – 1.339 l
Cena osnovnega modela: 24.840 €
Cena testnega modela: 35.070 €