Hyundaijev novi izzivalec

Hyundai je okrepil evropski B segment z novim i20. Novi i20 je oblikovno osvežen in sledi Hyundaijevemu oblikovalskemu jeziku »fluidic sculpture«. Dobil je tudi novo šesterokotno masko motorja in se tako tesneje povezal z vsemi novimi Hyundaijevimi avtomobili.

Za zunanjost z odločnimi potezami se zdi, kot da bi bila nenehno v gibanju. Dnevne luči z LED diodami dajejo avtomobilu pridih prestižnosti in tehnične sofisticiranosti. Novi i20 je za spoznanje daljši. Z novimi materiali uporabljenimi v notranjosti in novimi vsebinami veča vrednost avtomobilu tudi trojno petletno jamstvo. Zajema petletno splošno jamstvo brez omejitev, petletno jamstvo pomoči na cesti in petletni program brezplačnih preventivnih servisnih pregledov.

Med štirimi motorji, dvema bencinskima in dvema dizelskima, je povsem nov 1,1-litrski dizelski trivaljnik z največjo močjo 55 kW (75 KM). S tehnologijo »Blue Drive« izpusti v ozračje v povprečju le 84 g CO2/km. To je najmanj med avtomobili s konvencionalnimi motorji, ki so trenutno naprodaj. Motor je bil razvit v Hyundaijevem dizelskem centru odličnosti v razvojno raziskovalnem centru v Rüsselsheimu v Nemčiji. Druga dizelska možnost je posodobljen 1,4-litrski dizelski motor z največjo močjo 66 kW (90 KM), ki je po novem na voljo v kombinaciji s 6-stopenjskim menjalnikom. Tudi ta motor izpusti v ozračje manj kot 100 g/km CO2, natančneje 96 g/km. Posodobljen je tudi bencinski 1,2-litrski CVVT motor z največjo močjo 62,5 kW (88 KM). Vsem štirim motorjem je skupno, da so izpusti CO2 v okolje občutno znižani, kar jih uvršča med najbolj okoljsko prijazne v razredu.

Hyundai i20 je dobavljiv v treh nivojih serijske opreme imenovanimi Life, Dynamic in Style. i20 z osnovnim paketom opreme Life ponuja ABS, ESP, VSM, klimatsko napravo s protiprašnim filtrom, 6 zračnih blazin, ISOFIX pritrdilna mesta, po višini nastavljiv voznikov sedež, električni servo volan nastavljiv po višini in globini, radio s CD in MP3 predvajalnikom, 6 zvočnikov, hlajen in osvetljen predal pred sovoznikom, daljinsko centralno zaklepanje z alarmom in zložljivim ključem, električni pomik stekel spredaj, potovalni računalnik… Dynamic predstavlja drugi nivo opreme in dodatno ponuja samodejno klimatsko napravo, usnjen volanski obroč in prestavno ročico, upravljanje radia na volanskem obroču, USB in AUX priključek, LED dnevne luči, meglenke spredaj, električni in ogrevani zunanji ogledali … i20 Style je ob vsem naštetem bogatejši še za pametni ključ, gumb za zagon/zaustavitev motorja, vzvratno ogledalo s samodejno zatemnitvijo, kamero za vzvratno parkiranje z zaslonom v vzvratnem ogledalu, prostoročno telefoniranje, tempomat z omejevalcem hitrosti, 15 palčnimi litimi platišči…

Petvratno različico Hyundaia i20, ki je tudi najbolj zanimiva za kupce, izdelujejo v turški tovarni. Proda se še vedno največ bencinskih različic, čeprav z novimi dizli upajo tudi na porast prodaje le teh. Pri nas naj bi prodali 400 avtomobilov letno. Cena osnovnega modela 1,2 CVVT je 10.490 (3 vrata), petvratni stane 10.990, najdražji (dizel) pa 16.290 evrov.