Rekorder z novim obrazom.

V novi podobi se predstavlja še en rekorder. Ford Fiesta je najbolje prodajani majhen avtomobil leta 2012 v Evropi in drugi najbolje prodajani avto v skupnem merilu, saj so v povprečju vsaki dve minuti prodali eno Fiesto. V 36 letih so jih na 80 različnih trgih prodali prek 15 milijonov.

Nova Fiesta pravkar prihaja tudi na slovenski trg. Prenovljena v stilu kinetičnega design-a. Pravijo, da je sedaj na pogled še bolj športna in agresivna. Agresivna? Nova maska nekatere spominja na Aston Martin, No, ja! Izrazito zašiljeni so žarometi, ki jih lahko dopolnjujejo LED dnevne luči, izpostavljene so bočne izbokline, zadaj pa nove luči in strešni spojler. V notranjosti so poudarki predvsem na boljših materialih, spredaj pa je sedaj na voljo tudi sredinski naslon za komolce.

Kot smo pri Fordu že nekaj časa vajeni, sedaj tudi v novo Fiesto uvajajo obilico sodobne tehnologije in elektronskih pripomočkov. Najbolj so ponosni na nov sistem komunikacije Sync, ki povezuje naprave v avtomobilu prek Bluetooth vmesnika. Z njim lahko upravljamo tako z glasbo s pametnih osebnih komunikacijskih naprav, deluje pa tudi kot klic v sili v primeru nesreče 112 (če je pred tem povezan s telefonom). Nastavitev MyKey omogoča nekakšen »starševski nadzor«. Za določen ključ lahko prednastavimo največjo hitrost avtomobila ali največjo jakost avdio sistema, onemogočim pa lahko tudi izklop varnostnih sistemov. Pravijo, da za varnost mladih voznikov! Zlobneži že namigujejo, da velja tudi za ženo!

Fiesta ima (lahko) sistem za preprečevanja naleta (do 30 km/h), pomoč pri speljevanju v klanec, opozorilo za prazno gumo, sodobno navigacijo, kamero za vzvratno vožnjo… Vse Fieste so serijsko opremljene z ESP, s sedmini varnostnimi blazinami (vključno kolensko), dosegli pa so tudi 5 zvezdic na trčenju NCAP. Paketi opreme so od osnove Trend usmerjeni v dva luksuzna (Titanium, TitaniumX) ter v dva športnejša paketa (Sport, ST).

Paleta motorjev obsega tako bencinske kot dizelske agregate. Med bencinskimi  (1,25/60kW; 1,4/71kW; 1,6/77kW) največ stavijo na najnovejši in v svetu že večkrat nagrajeni motor 1,0 EcoBoost, ki je sicer je na voljo kar v treh različicah (atmosferski 59 kW in dvakrat kot turbo: 74 ali 92 kW).  Dizelska agregata sta 1,5- in 1,6-litrska TDCI. Prvi z močjo 55 kW, drugi pa 70 kW in z pridevnikom ECOnetic v imenu, kar pomeni še boj varčno različico. Petstopenjski ročni menjalnik je standard pri vseh, le pri 1,6-litrskem bencinskem modelu je na voljo samodejni Powershift.

Osnovna Fiesta (1,25) je na voljo za 9.920 evrov, najdražja (brez doplačilnih dodatkov) pa 15.610.