Odvisno od motorja bodo inovativne lastnosti vključevale: DCVVT (dual continuously variable valve timing) variabilno krmiljenje faze odpiranja sesalnih in izpušnih ventilov, visokotlačni neposredni vbrizg z najvišjim tlakom do 200 bar preko injektorja s šestimi vbrzigovalnimi izvrtinami), izpušni kolektor z integriranim nizkoinercijskim turbopolnilnikom z enojnim ali dvojnim prekatom, zračno hlajen interooler (z dodatno nameščenimi usmerjevalnimi kanali, ki inovativno podvajajo pretok zraka in izboljšujejo učinkovitost hlajenja), ločilno sten izpušnega kolektorja, ki zmanjšuje protitlak, okrepljeno brizganje olja za hlajenje batov, ki zmanjšuje njihovo temperaturo in povečuje njihovo vzdržljivost ter spremenjeno oblikovanje sesalnih kanalov, ki z izboljšanim vrtinčenjem polnilnega zraka skrbijo bolj učinkovito izgorevanje.

Novost je tudi 3-valjni Kappa 1.0 T-GDI motor, ki razvija 100 ali 120 KM (enako kot pri obstoječem 4-valjnem motorju) in omogoča 10 do 15 odstotkov nižjo porabo goriva.  Novi Kappa 1.2 T-GDI je 4-valjnik s prostornino 1.248 ccm, ki obljublja podobne zmogljivosti kot obstoječi 1,6-litrski motor. Z razvojem nove motorne palete T-GDI bo 1.6 T-GDI Gama motor po novem štirivaljnik. 1.591-kubični motor zagotavlja 204 KM in 265 Nm navora. Najzmogljivejši motor bo novi, 2.0 T-GDI 4-valjni Theta-ll motor z močjo do 245 KM.