Daimler je prvi na svetu začel z vgradnjo plastičnih nosilcev motorja za oporo šestvaljnemu dizelskemu motorju v novem avtomobilu Mercedes-Benz GL. V primerjavi s predhodnim aluminijastim nosilcem plastični nudi boljše zvočne lastnosti, boljše toplotno izolacijske karakteristike in izrazito prednost v teži, medtem ko lahko prenaša enake obremenitve. Del, ki nudi oporo motorju s pomočjo podstavkov motorja, je oblikovan iz Ultramida® A3WG10 CR, močno ojačenega posebnega poliamida podjetja BASF, ki je bil optimiziran za velike mehanske obremenitve. Odgovornost za oblikovanje modela za vbrizgavanje in proizvodnjo plastičnega nosilca motorja je prevzelo podjetje Joma-Polytec iz Bodelshausna.

Navorni nosilci, ki jih nekateri proizvajalci avtomobilov že uporabljajo v različici iz Ultramida, prenašajo le upogibni moment motorja. Nasprotno pa so nosilci motorja podvrženi konstantni obremenitvi, torej teži motorja, medtem ko dodatno absorbirajo še navor celega motorja. Do danes so bili ti nosilci motorja vedno izdelani iz aluminija.