Volkswagen razvija zelo varčen DSG-menjalnik z desetimi stopnjami, v kombinaciji z zmogljivim dizelskim agregatom, ki bo iz litra delovne prostornine razvil 102 kW. Novi motor bo imel visokotlačni sistem vbrizgavanja do 3000 barov in e-booster (Volkswagnov električni turbopolnilnik). Pogonski sklop je korak bližje Volkswagnovi zaobljubi, da naj bi do leta 2020 zmanjšali izpust CO2 na 95 g/km.

Revolucija priključnih hibridov bo prevetrila tudi koncern Volkswagen. V kratkem bosta na ceste zapeljala Porsche Panamera in Audi A3 e-tron. Pričakujemo lahko še Golfa, Passata, Audija A6…Naslednja ekološka niša so vozila na zemeljski plin. Trenutno najbolj ekonomični avtomobil, ki za pogon uporablja zemeljski plin, je še vednoVolkswagen Eco-up!, ki v okolje odda samo 79 g CO2 na prevožen kilometer. V kratkem bo plin poganjal tudi Golf, ki se bo imenoval TGI Bluemotion, in Audija A3 g-tron.