Avtomobilske znamke nenehno odkrivajo nove segmente vozil. Prvi razlog je razširiti prodajno mrežo, drugi pa pridobiti nove kupce širom sveta.  Prav s takšnim namenom je bil narejen novi Peugeotov crossover 2008.

Mestni svobodnjak temelji na modelu 208. Dodatna ničla v imenu prinese dvajset centimetrov dodatne dolžine in šestnajst centimetrov oddaljenosti od tal. Ta omogoča lažji vstop in izstop, hkrati pa nudi možnost avanturistične vožnje po neurejenih cestiščih. Vsekakor se 2008 bolj domače počuti v mestu, kjer s stilskimi elementi izstopa. Maska je narejena po zapovedih družine Peugeot. Sprednja žarometa imata obliko mačjih zenic, zadnje luči v LED tehnologiji pa spominjajo na levje kremplje. Karoserija se postavlja z močnejšimi blatniki, serijski so strešni nosilci, zaščitna plastika na spodnjih predelih naredi vozilo robustnejše.


V notranjosti 2008 ponuja več prostora in prilagodljivosti za potnike. Prtljažnik sprejme od 350 do 1172 litrov prtljage. Pohvaliti gre nizek nakladalni rob (60cm). Novost je ambientna osvetlitev stropa LED Tracks. Arhitektura armaturne plošče in volanskega obroča sledi smernicam modela 208. Spremenjena je sredinska konzola, ki je v križancu višja. Na njej najdemo »letalsko« ročno zavoro in vrtljivi gumb za nadzor sistema Grip Control.

Grip Control prilagaja navor med sprednjima kolesoma glede na vrsto podlage.  Vsak Peugeot 2008 z omenjenim sistemom Grip Control bo samodejno obut v celoletne gume M+S. Kupec naknadno zamenja gume s klasičnimi letnimi ali zimskimi predpisanih dimenzij. Grip Control je mogoče dobiti v kombinaciji z gumami dimenzij 215/60 R16 in 205/50 R17. Sistem Grip Control je na voljo pri vseh motorjih, razen najšibkejšemu bencinskem in dizelskemu pogonskemu agregatu.

Motorna paleta obsega dva bencinska in tri dizelske različice. Bencinski 1.2 VTi 82 s 60 kW je na voljo s 5-stopenjskim ročnim ali 5-stopenjskim robotiziranim menjalnikom, 1.6 VTi 120 z 88 kW moči pa prav tako s 5-stopenjskim ročnim ali 4-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Dizelski 1.4 HDi in šibkejši 1.6 HDi sta na voljo z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom, močnejši 1.6 HDi s 84 kW pa s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.


Kupcem so na voljo tri stopnje opreme: Access, Active, Allure. V osnovi opremi je prisotna ročna klimatska naprava, sistem ESP z vsemi podsistemi, radio in kovinska barva. Naslednja stopnja obogati vozilo s samodejno klimatsko napravo, interaktivnim vmesnikom SMEG in še nekaj bombončki. Vozilo je možno tudi individualizirati z nalepkami za ogledala, barvnimi logotipi in posebnimi litimi platišči.

Cena za osnovni model 2008 1.2 VTi 82 znaša 13.990 evrov. Najšibkejši dizel stane 15.590 evrov. Ob lansiranju modela na tržišče pri Peugeotu ponujajo še dodatni popust. Plan prodaje modela 3008 v Sloveniji je 40 vozil na mesec.