Mercedes-Benz je v Slovenijo pripeljal najboljši avtomobil na svetu. Mercedes razred S. Vsaj tako pravi njegov oblikovalec, Slovenec Robert Lešnik, ki je limuzini namenil poteze kot si jih zasluži le pravi S. 

Pri razvoju nove generacije vozila so se držali tradicionalnega načela, da mora vsaka nova generacija razreda S biti bolj udobna, tehnološko naprednejša, vizionarska in prestižnejša. Zaradi prodajno močnega azijskega trga, so najprej razvili podaljšano različico razreda S, ki je v primerjavi s predhodnico daljša za 2,1 cm in meri v dolžino 524,6 cm, medtem, ko medosna razdalja s 316 cm ostaja enaka. Prostornina prtljažnega prostora se je iz 560 l zmanjšala na 530 l, v posodo za gorivo pa bodo bodoči lastniki lahko natočili za 80 l goriva.  Iz podaljšane različice so nato razvili še krajšo različico za evropski trg, ki v dolžino meri 511,6 cm, ima za 13 cm krajšo medosno razdaljo, za 20 litrov manjšo prostornino prtljažnega prostora, posoda za gorivo pa je manjša za 10 l. Širina s 189, 9 cm in višina s 149,6 cm pa sta pri obeh različicah enaki. Zaradi uporabe lahkih materialov, celotna karoserija je izdelana iz aluminija, znaša masa nove limuzine v osnovni različici le 1900 kg, krati pa je bistveno bolj vzvojno toga kot pri predhodniku.

Notranjost v kateri se prestiž, luksuz in udobje pišejo z veliko začetnico ponuja ambientalno osvetlitev sestavljeno iz 300 svetilnih diod. Linije celotne armaturne plošče tvorijo skupaj z obliko stikal in zračnikov zadovoljen nasmeh. Nasmeh se ponovi tudi na dvokrakem volanu, ki je oblečen v kombinacijo usnja in lesa, na spodnji strani obroča pa je na sredini natisnjen napis Mercedes-Benz. Enak napis so imele že Mercedesove limuzine v 30. letih prejšnjega stoletja. Voznikovo delovno okolje sestavljata dva 12,3 palčna zaslona. Eden nadomešča klasične merilnike, drugi pa je namenjen sistemu Command infotainment system. Kvaliteta izdelave je na zavidljivem nivoju, Nappa usnje na sedežih izjemno mehko, kot se za razred S spodobi. Seveda, pa je spisek želja neomejen. (plačljiva dodatna oprema)

Mercedes-Benz-S-Class-cockpit

Mercedes-benz S je prvi serijski avtomobil, ki omogoča avtonomno vožnjo. Z različico Intelligent Drive, ki vsebuje večino senzorjev serijskega vozila, so pred dnevi celo opravili sto kilometrov dolgo pot v prometu in to povsem brez voznika. Ker Evropska direktiva prepoveduje, da bi bila vozila sposobna peljati povsem samostojno, novi S tega (še) ne zna, ima pa kopico senzorjev, ki skrbijo, da mu kaj dosti ne zmanjka. Novost predstavlja še aktivno podvozje ˈmagic body controlˈ, ki s pomočjo visoko zmogljive kamere prepozna konfiguracijo ceste in vzmetenje že vnaprej pripravi na anomalije, ki nas čakajo.

Motorno paleto trenutno sestavljajo štirje različni motorji. Poleg šestvaljnega turbodizelskega S350 BlueTEC s 190 kW in hibridne različice S400 HYBRID z 225 kW (in dodatnimi 20 kW ob pomoči elektromotorja), bosta na voljo še dva bencinska motorja. Ta zmoreta 335 kW oziroma 430 kW in sta rezervirana za modela S500 in S63 AMG, ki bosta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom 4MATIC. Proti koncu leta bodo ponudbo na trgu dopolnili še z modeloma S300 BlueTEC HYBRID, S350 BlueTEC 4MATIC in bencinskima S600 in S65, ki bosta na voljo le v krajši izvedenki.

V letošnjem letu želijo pri nas prodati pet do sedem novih vozil, v prihodnjem pa približno dvajset. Zastopnik želi, da bi razred S, ki ponovno postavlja standarde v svetu avtomobilizma, ob zvestih kupcih privabil tudi nove ljudi, ki bodo zanj pripravljeni odšteti vsaj 92.990 €, kolikor znaša vstopni model S350 BlueTEC. Za hibridni model S400 HYBRID bo treba odšteti najmanj 101.330 €, za bencinska predstavnika razreda S500 in S63 pa od 142.250 oziroma od 211.050 € dalje.

Mercedes-Benz-S-Class

Luksuz druge vrste

Mercedes-Benz S 350 BlueTec (W 222) 2013