Poleg najbolj zaželenih modelov 208, 2008 in 308 so pri Peugeotu predstavili še tri svoje modele, ki svojo pot v prodajne salone pričnejo v januarju. To so prenovljeni 3008, prenovljeni 5008 in športno nadgrajeni RCZ R.

Oba modela, 3008 in 5008 sta doživela podobne lepotne popravke, predvsem prednjega dela avtomobila. Novi so žarometi, nove LED dnevne luči in smerniki, nova oblika meglenk, nova maska in položaj »levčka«. Vse skupaj je ovito še v zgledno količino kroma. Nova so tudi 17-palčna platišča, pri čemer so za Hybrid, kot prej, rezervirana še posebna. Nove so tudi zadnje luči, ki imajo sedaj vgrajena cevasta LED svetila.

Peugeot 3008 Hybrid

V notranjosti so spremembe namenili sredinski konzoli, poleg grafike tudi električno ročno zavoro. Opcijsko je sedaj mogoče naročiti kamero za vzvratno vožnjo, s katero dobimo v paketu tudi navigacijo (velik barvni zaslon namreč služi obema). »Head up« prikazovalnik pa ima sedaj barvno razčlenjeno grafiko. Avtomobili so na voljo v osmih barvah od katerih je za 3008 nova rdeča, za 5008 pa rjava in siva.

Pogonu služijo dve bencinski in tri dizelske motorne različice, razen Hybrida, seveda, ki poleg dizelskega agregata za pogon uporablja tudi elektromotor. Bencinski različici sta 1,6-litrski VTi (88 kW) ter turbo THP (110 kW), dizelske pa 1,6 HDi (84 kW) in 2,0 HDi (110 ali 120 kW). Na voljo so menjalniki od ročnih pet- ali šeststopenjskih, do samodejnih oziroma robotiziranih variant, kar je najbolje razvidno iz cenikov (3008, 5008). Prihodnje leto julija se obeta prenova  1,6-litrskega HDi motorja (e-HDI), novembra pa 1,6-litrskega THP motorja (e-THP). Oba bosta potem ustrezala Euro6 normam.

Peugeot 5008

Model 5008 je doživel podobne spremembe. Obema avtomobiloma je prvotnega pomena tako prilagodljivost notranjosti kot prtljažnika, pri modelu 5008 pa tudi sedemsedežna konfiguracija.

Osnovno ceno za 3008 (20.090 evrov po ceniku) so že oklestili na 18.990 evrov. Prav tako za ceno 18.900 evrov lahko dobite tudi model 5008. Cenik se pri prvem konča pri 30.690 evrih, pri drugem pa pri 28.620 evrih.

Posebna poslastica za »zbiralce« (pri nas naj bi prodali le pet primerkov na leto!) je seveda dirkaško navdahnjeni RCZ R. Z rdeče obarvano črko R so označili posebej navito serijo vozil, ki so jim dušo vdahnili v Peugeotovem športnem oddelku. Posebnost so rdeče obarvani dodatki kot na primer šivi na usnju volana in sedežih ter manjša prestavna ročica in volan.

Peugeot RCZ R

Na zunaj je najbolj opazen fiksni spojler na zadku ter dve izpušni cevi, rdeče pa so obarvane tudi štiribatne zavorne čeljusti. Valovita streha je črna. Posebnost je seveda na 199 kW (270 KM) in 370 Nm navit 1,6-litrski THP motor. Končna hitrost je omejena na 250 km/h, ESP pa je možno popolnoma izklopiti. Kljub takim zavidanja vrednim podatkom obljubljajo normno porabo le 6,3 litra na 100 km. Za prenos moči skrbi šeststopenjski ročni menjalnik, za dobro trakcijo pa samozaporni Torsen diferencial. Serijska oprema je dovolj bogata (navigacija, ksenon…), opcijsko pa si lahko izberete na primer JBL ozvočenje, alarm ali parkirna tipala spredaj, poleg štirih različnih barv karoserije pa še nalepke ali belo črto po sredini. Za osnovno »eksotiko« zahtevajo 41.060 evrov.