Družina Fiata 500 se je povečala še za enega člana. Največjega doslej. Z obliko posega v segment tja nekam med karavane in kompaktne enoprostorce. Z možnostjo izbire sedmih sedežev pa postavlja nova merila v razmerju med velikostjo, prostornostjo in prilagodljivostjo.

Fiat 500L Living ohranja vse stilske elemente kot fiat 500L, največja razlika pa je v zadnjem delu avtomobila. Medtem, ko medosna razdalja ostaja enaka (2,61 m) je zadnji previs kar za okroglih 20 cm daljši. Avto je zato dolg 4,35 metra. In na tako dolžino so Italijani mirno namestili kar sedem sedežev. Pa saj so bili vedno mojstri ravno pri ustvarjanju majhnih a neverjetno prostornih avtomobilov. To jim je šlo vedno najbolje od rok.

IMG_9451

Fiat 500L Living je v osnovi sicer petsedežnik, kar pomeni seveda, da ima velikanski prtljažni prostor. Za 180 litrov večji od osnovnega modela 500L. Petsedežnik ima torej od 599 do 638 litrov prostornine za kar gre zahvala tudi vzdolžno pomični drugi sedežni vrsti in nastavljanju naklona naslonjal. Prtljažni del ima višinsko nastavljivo premično dno kar uporabnost  še poveča. Pri zloženi drugi sedežni vrsti je prostora do 1548 litrov. Z zloženim naslonjalom prednjega sedeža (le z dražjim paket opreme) pa v avtomobil lahko naložimo predmete dolge do 2,6 metra. Številke so torej res impozantne glede ne dolžino avtomobila.

IMG_9417

V sedemsedežni konfiguraciji je seveda situacija nekoliko drugačna. Dva dodatna sedeža sta fiksno vgrajena v dno prtljažnika, zaradi česar je ta nekaj manjši. S postavljenimi sedmimi sedeži pa je prtljažnika le še za 168 litrov. Zadnja sedeža je mogoče zložiti ali postaviti s potegom vzvoda in z eno roko. Vstopanje do zadnje vrste pa omogočata preklopna sedeža v srednji vrsti. Seveda je to nekakšen kompromis, a zadoščeno je zakonskim zahtevam. Z avtom se lahko vozi sedem ljudi! In marsikdaj je to lahko osnovni problem pri nakupu avtomobila. Fiat torej ponuja rešitev. Za dodatna dva sedeža je pri naročilu avtomobila treba doplačati 520 evrov.

Sicer pa so se tokrat odločili le dva nivoja opreme (Pop Star in Lounge). Seznam je kar dolg in si ga zato lahko preberete na povezavi  (cenik in tehnični podatki), so pa izpostavili nov informacijski in zabavni sistem Uconnect, ki služi tako povezljivosti s sodobnimi informacijskimi tehnologijmi, kot avdio napravam. Na spisku izbirnih možnosti pa so po novem kamera za vzvratno vožnjo ali v usnje oblečena notranjost. Zanimiv dodatek (270 evrov) je Lavazzin avtomat za kuhanje kave, ki zna menda skuhati pravi italijanski »espresso«. Kavomat v obliki termovke prek posebnega nastavka enostavno vstavimo v ležišče za napajanje z elektriko, vstavimo kavno kartušo in pritisnemo na gumb… Najbrž bo za marsikoga bolj zanimiv kot steklena streha.

IMG_9504

Za Fiat 500L Living je na voljo 19 barvnih odtenkov karoserije (z belo ali črno streho) in 15 različnih oblik platišč, od jeklenih ali takih iz lahke litine (do 17 palcev). Notranjih barvnih kombinacij je šest, od eno- do dvo-barvnih. Končni rezultat vseh možnih kombinacij je 282.

Fiat 500L je opremljen z dvema bencinskima motorjema (0.9 TwinAir Turbo 77 kW (105 KM), 1.4 T-Jet 16v 88 kW (120 KM)) in tremi turbodizelskimi motorji (1.6 Multijet II 16v 77 kW (105 KM), 1.6 Multijet II 16v 88 kW (120 KM) in 1.3 Multijet II 16v z močjo 63 kW (85 KM)). Slednji je na voljo tudi z robotiziranim samodejnim menjalnikom Dualogic™. Starejšega 1,4-litrskega bencinskega motorja (85 KM) torej ni več. Družina druge generacije pogonskih agregatov Multijet II zagotavlja visoko stopnjo gospodarnosti, motorji so okolju prijazni in se ponašajo z zmogljivostmi katerih skrivnost je novi sistem napajanja s hitrejšimi injektorji, ki so sposobni vršiti več zaporednih vbrizgov, ki si hitro sledijo drug za drugim. Tehnologija Multijet II je namreč sposobna krmiliti do 8 vbrizgov na cikel.

Fiat 500L Living je z motorjem 0.9 TwinAir Turbo 77 kW (105 KM) s petimi sedeži po promocijski ceni ob lansiranju na voljo za 15.060 evrov. Promocijski cenik pa se konča pri 20.200 evrih.