Štirje avto-moto sejmi izpolnili pričakovanja obiskovalcev in razstavljavcev

Skoraj 85 % obiskovalcev, ki so od četrtka do nedelje obiskali sejme Avto in vzdrževanje, Moto boom, Logotrans in Gospodarska vozila (VW, Ford, Peugeot, Renault…), je dejalo, da je sejemsko dogajanje izpolnilo njihova pričakovanja. Tudi razstavljavci so v večini (62,4 %) odgovorili pritrdilno na to vprašanje.

Pozitiven odziv obeh javnosti z zadovoljstvom sprejemajo v družbi Celjski sejem, kjer jih veseli, da so poleg večine pomembnih blagovnih znamk uspeli na sejmišču izvesti tudi veliko spremljajočega dogajanja, ki je med obiskovalci vzbudil veliko pozornosti in zanimanja. Skupaj s partnerji pa so opozorili tudi na aktualne teme, kot je vprašanje varnosti v prometu, ali ravnanje z izrabljenimi vozili v Sloveniji.

»V Celjskem sejmu smo zadovoljni z minulim sejemskim dogajanjem na štirih avto-moto sejmih. Čez vikend smo zabeležili dober odziv obiskovalcev, zato smo uspeli realizirati zastavljeni cilj približati se obisku na zadnjih sejmih v 2012,« je povedal mag. Robert Otorepec, namestnik izvršne direktorice družbe Celjski sejem. V štirih dneh je tako sejmišče obiskalo dobrih 19.000 obiskovalcev.

Prva analiza rezultatov raziskave, ki jo med obiskovalci in razstavljavci sejemskih dogodkov redno pripravljajo v Celjskem sejmu, je med drugim pokazala, da je skoraj 85 % obiskovalcem sejemsko dogajanje izpolnilo pričakovanja. To se izraža tudi v splošni oceni sejma – več kot 72 % anketiranih obiskovalcev je sejme na petstopenjski lestvici ocenilo z najvišjima ocenama (štiri in pet). V večini (60 %) so obiskovalci sejme obiskali, ker so si želeli ogledati sejemsko ponudbo. Najbolj jih je zanimala ponudba sejma Moto boom, sledila je ponudba novih osebnih vozil in ponudba sejma Avto in vzdrževanje. Ker bodo sejmi kot bienalni dogodki znova potekali šele čez dve leti, obiskovalci v raziskavi še niso mogli z zagotovostjo napovedati ponovni obisk.

IMG_3062

Razstavljavci že ta trenutek z večjo gotovostjo napovedujejo ponovno sodelovanje na prihodnjih sejmih, saj se zavedajo pomena takih predstavitev. Večina jih je napovedala prisotnost, praktično vsi preostali pa se še ne morejo odločiti (delež tistih, ki so že odločeni, da se na sejmih prihodnjič ne bodo predstavili je manjši kot 3 %). Sejemsko dogajanje je sicer izpolnilo pričakovanja skoraj 63 % anketiranim razstavljavcev. Dobrih 84 % razstavljavcev je svoj nastop ocenilo za uspešen oz. zelo uspešen