#Under8… Strokovnjaki Renault Sport so ocenili, da je možno in se lotili podviga; z najbolj športnim Méganom so že tretjič dosegli rekorden čas na legendarni stezi Nürburgring Nordschleife in ga dodali k spoštovanja vrednemu seznamu dosežkov. Rekord je bil dosežen z Méganom R.S. 275 Trophy-R, popolnoma novo posebno serijo z radikalnim značajem.

Mégane R.S. 275 Trophy-R je športni avtomobil z dvema sedežema, ki je razvit iz nedavno predstavljenega modela Mégane R.S. 275 Trophy. Ta nova ekskluzivna posebna serija znamke Renault Sport je dobila ultra športno opremo, ki je prevzeta iz dirkalnikov, izgubila pa 101 kilogram, zaradi česar zmore več in hitreje.

Mégane R.S. 275 Trophy-R ima serijsko vgrajeno podvozje Cup in diferencial z delno zaporo, 2-litrski bencinski motor z na 275 KM povečano močjo, izpušni sistem Akrapovič iz titana, nastavljive blažilnike Öhlins Road&Track z vzmetmi iz kompozita in pnevmatike MICHELIN Pilot Sport Cup 2, ki so posebej prilagojene za ta avto.


Renault_58740_global_en

Medtem ko Mégane R.S. 275 Trophy-R nima sedežne klopi zadaj, ima spredaj vgrajena školjkasta sedeža Recaro Pole position iz polikarbonata, kar prinaša 42-kilogramski prihranek pri teži. Sedeža sta opremljena s tritočkovnima varnostnima pasovoma, kot dodatna oprema pa sta na voljo tudi šesttočkovna varnostna pasova z letalskima zaponkama. Potnika pred prtljago varujeta zadrževalni drog in varnostna mreža.

Ljubiteljem voženj na zaprtih stezah, ki želijo doseči še za nekaj dragocenih sekund boljši čas kroga, bo to omogočila vgradnja litij-ionskega akumulatorja, zaradi katerega je avto lažji za 16 kilogramov. Za zelo učinkovito zaviranje in hkratno zmanjšanje teže je Mégane R.S. 275 Trophy-R opremljen s posebnim zavornim sistemom. Zaradi vgradnje zavornih kolutov iz jekla in aluminija premera 350 in debeline 28 mm je za 3 kilograme lažji. Te zavore z oznako Renault Sport so idealno prilagojene intenzivni rabi na zaprtih stezah in zagotavljajo bolj čvrst zavorni prijem.