Da bi zagotovili popolno delovanje vsakega sistema tudi v najbolj ekstremnih pogojih, je moral novi F-PACE prestati enega najzahtevnejših preizkusnih programov v Jaguarjevi zgodovini.

Jaguar F-PACE, prvi športni terenec, je temeljito preizkušen na najzahtevnejših lokacijah. Dokazal je trpežnost v vročini in mrazu: od -40 °C do +50 °C. Od žgoče vročine in prahu Dubaja do ledu in snega severne Švedske je moral novi F-PACE premagati skrajno preizkušanje v najzahtevnejših okoljih našega planeta.

Na testnem poligonu podjetja Jaguar Land Rover v Arjeplogu na severu Švedske povprečna zimska temperatura le redko preseže -15 °C, pogosto pa pade celo do -40 °C. 60 km posebej izdelanih ali pripravljenih cest, gorskih vzponov, spustov, ravnin z različnim oprijemom posameznih delov cestišča in območij za terensko vožnjo je idealna izbira za optimalno umeritev sistema štirikolesnega pogona, dinamičnega nadzora stabilnosti in tehnologij, kot je Jaguarjev revolucionarni nadzor napredovanja na vseh podlagah. Tukaj opravljeno delo zagotavlja, da bo F-PACE na asfaltu, snegu ali ledu uporabnik navdušil z občutkom odzivnosti krmiljenja in okretnosti, ki predstavlja osnovo genskega zapisa Jaguarjeve dinamike.

Jaguar_FPACE2

V Dubaju lahko temperature presežejo 50 °C v senci. Če vozilo ostane pod neposrednimi sončnimi žarki, se lahko notranjost razbeli do 70 °C – in tudi v tem primeru mora kljub ekstremni vročini in vlagi brezhibno delovati vse od klimatske naprave, do zaslona na dotik, sistema za informacije in razvedrilo.

F-PACE je prevozil tudi gorske prelaze z makadamskimi cestišči. Tokrat je Jaguarjev testni program prvič obsegal tudi tovrstno edinstveno zahtevno okolje, s to pozornostjo do detajlov pa bo Jaguarjev prvi športni terenec uspešno postavljal nova merila v svojem segmentu. F-PACE je tudi najnovejši Jaguar, ki je pretežno izdelan iz aluminija. Proizvodnja bo potekala v Solihullu v Veliki Britaniji.

Prva predstavitev Jaguarja F-PACE bo na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, naprodaj pa bo v letu 2016.