Renaultov poltovornjak, ki si bo tehnične gene seveda izdatno deli s koncernskim sorodnikom Nissanom Navaro, bo na ceste zapeljal v začetku prihodnjega leta. Po velikosti naj bi bil enak študiji, iz nje pa bodo, seveda v bolj zadržani izvedbi, izhajale tudi njegove oblikovne lastnosti. Tem so seveda v precejšnji meri botrovali Renaultovi križanci. Iz Renaultovega dosedanjega programa izhaja tudi 2-litrski dizelski motor z dvema turbinskima polnilnikoma, s katerim je že opremljen Renault Master.

Da bi poudaril večnamensko uporabnost študije, je Renault sklenil tudi sporazum o oblikovalskem sodelovanje s švedsko znamko fotoaparatov Hasselblad, ki je pred desetletji sodelovala tudi pri ameriškem vesoljskem programu Apollo. Skupaj so si zamislili fotoreporteja Paula, ki v Alaskanu vidi idealno prevozno sredstvo. Dela za več mednarodnih revij, zato ima fotografsko opremo vedno v avtomobilu, s katerim odhaja v vse vrste okolij od ledenikov do puščav. Alaskan mu uspešno služi tudi za družinske in prostočasne potrebe, z njim pa se rad pohvali tudi pred prijatelji in znanci.