Elantra.

Hyundai je predstavil šesto generacijo Elantre, ki je v Sloveniji od leta 1990 prepričala več kot 9.000 kupcev.

Oblikovno je Elantra dobila prepoznavno šesterokotno masko motorja, ki se nadaljuje v ozko oblikovana  sprednja žarometa. Nova Elantra je na voljo v enajstih barvah karoserije, ima 17 palčna “obuvala”, kljuke na vratih z led osvetlitvijo, led smernike, ki so integrirani v zunanji ogledali in zadnje led luči. V primerjavi s prejšnjo generacijo je v dolžino zrasla za 20 mm in meri 4.570 mm. Široka je 1.800 mm, kar je za 25 mm več od predhodnice. Višina in medosna razdalja sta ostali nespremenjeni.

Korejci niso pozabili na varnostne, zabavne in udobne ‘inštalacije’. Tako si lahko kupec zaželi sistem za nadzor mrtvih kotov (BSD), spominsko nastavitev sedežev (IMS), sistem za nadzor mrtvih kotov (BSD), sistem za opozarjanje na prečni promet (RCTA), pametna prtljažna vrata ter avdio sistem Harman.


DSC_1287

Na slovenskem trgu bo na voljo bencinski agregat 1,6 DOHC (94 kW) in 155 Nm navora ter dizelski agregat 1,6 CRDI (100 kW) in 260 Nm navora. Pri Hyundaiju ponujajo tri nivoje opreme in sicer Comfort, Style in Premium. Pri osnovnem Comfort boste našli 6 zračnih blazin, ABS, EBD, BAS, ESC & VSM, TPMS, centralno zaklepanje, tempomat, po višini nastavljiv voznikov sedež, električni pomik stekel, avtoradio s CD in MP3 predvajalnikom ter USB, AUX in iPOD priključki, bluetooth prostoročno telefoniranje z upravljanjem na volanskem obroču, klimatska naprava.

Pri opremi Style dobite že dvopodročno samodejno klimatsko napravo, kamero za vzratno vožnjo in 5 inčni LCD zaslon na dotik ter dežni senzor. Pri Premium je navoljo električno nastavljiv voznikov sedež, gretje prednjih in zadnjih sedežev, ogrevan volanski obroč, pametni ključ, vzratno ogledalo s samodejno zatemnitvijo, 17 palčna aluminjasta platišča, xenoski žarometi, dnevne led luči, pametni pokrov prtljažnika …


Cene nove Elantre se bodo pričele pri 15.500 evrih (bencinska različica), medtem ko bo za dizla potrebno odšteti 17.200 evrov. V kolikor bi želeli najbolje opremljeno dizelsko različico boste morali seči v žep po 22.000 evrov.

Santa Fe.

Pri Santa Fe-ju ni bistvenih sprememb. Zaznamuje ga šesterokotna maska s kromiranimi prečnimi rešetkami, ki ustvarja značilno Hyundaijevo identiteto. Prednji del dopolnjujeta novo oblikovana prednji in zadnji odbijač s prenovljenimi lučmi za meglo in led dnevnimi lučmi, ki so zaključene s srebrno obrobo.

DSC_1256

Na voljo so dva dizelska in en bencinski agregat z močmi od 110 do 147 kW s 6-stopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Dizelski 2,0 CRDI ponuja 110 kW (150 KM) moči ter 383 Nm navora, medtem ko  zmogljivejši 2,2 CRDI 147 kW (200 KM) moči in 440 Nm navora. Za uporabnike, ki so jim ljubši bencinski motorji, je na voljo 2,4 litrski motor z 138 kW (188 KM) in največji navor 242 Nm.

Cene ostajajo nespremenjene v primerjavi s prejšnjo generacijo. Za osnovni model boste odšteli 28.900 evrov, za najbolj opremljenega pa 46.680 evrov.