Bayerische Motoren Werke je bilo sprva podjetje z imenom Rapp Motorenwerke in je sodelovalo v letalski industriji (od tod modro-bel propeler v logotipu), nato pa so izdelavo letalskih motorjev zamenjali za proizvodnjo motornih koles. Proizvodnja vozil, po katerih je koncern danes najbolj poznan, je sledila šele s koncem 20′-ih let prejšnjega stoletja.

Danes je BMW Group precej uspešna korporacija, ki jo v avtomobilski industriji zastopajo znamke BMW, MINI, BMW Motorrad in Rolls-Royce.

Ob stoletnici ustanovitve se Bavarci ne ozirajo nazaj, temveč s sloganom “THE NEXT” (naslednjih 100) samozavestno zrejo v prihodnost. V ta namen so pripravili obširen zapis vrednot in ciljev, ki so si jih zastavili in jih želijo ob vsesplošnem napredku k popolnoma avtonomni vožnji uresničiti. Če na kratko strnemo, so postavili šest vodilnih hipotez:

– Mobilnost postaja čedalje bolj raznovrstna
– Povezljivost bo postala “druga narava”
– Mobilnost postaja bolj osebna
– Tehnologija bo čedalje pametnejša
– Energija brez škodljivih emisij
– Odgovornost za okolje bo prevladovala

S temi trditvami so predsedujoči v koncernu opisali smernice za prihajajoče obdobje, kjer bo funkcija voznika bledela in se spreminjala v (le) potnika, sproti pa ga bo spremljala napredna tehnologija brez škodljivih vplivov na okolje. Za sklep so predstavili že vizijo posamezne znamke v koncernu in jim v kontekstu “naslednjih 100” pripisali naslednje slogane:

BMW: “Popoln užitek v vožnji”
MINI: “Individualnost urbane vožnje”
Rolls-Royce: “Razkošno potovanje po meri”
BMW Motorrad: “Neomejena svoboda”

Ob stoletnici tekom leta potekajo številne proslave in predstavitve zgoraj opisanih smernic, ki jih bodo predstavljali pod imenom “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience.”. Ena bolj zanimivih trenutno poteka v Londonu, kjer so razkrili MINI-jeve in Rolls-Roycove “študije prihodnosti”.