Druga generacija Panamere meri v dolžino 5.049 milimetrov (+34 mm), v širino 1.937 milimetrov (+6 mm) in v višino 1.423 milimetrov (+5 mm). Vizualno se Panamera odraža v novem, ekspresivnem dizajnu, z razpotegnjenimi, dinamičnimi proporcionalnimi razmerji, izrazitim ramenskim delom, atletskimi boki ter izjemno hitro in zadaj za 20 milimetrov spuščeno strešno linijo. Ta za Porsche značilna linija “flyline” se slogovno navezuje na Porschejevo oblikovalsko ikono, model 911.

Za Porsche značilna notranjost je v novi Panameri dobila sodobno in inovativno zasnovo. Gladke črne površine in interaktivni zasloni združujejo jasno vizualnost in logično upravljalno površino pametnega telefona in tabličnega računalnika ter praktično naravnano upravljanje vozila. Število klasičnih tipk in instrumentov se je močno zmanjšalo. Namesto tega na novi armaturi Porsche Advanced Cockpit prevladujejo površine, ki so občutljive na dotik, in zasloni, ki jih je mogoče individualno konfigurirati. Porsche Advanced Cockpit prenaša analogni svet v digitalno sedanjost mobilnosti, osrednji element kombiniranega instrumenta pa ostaja analogni merilnik na sredini števila vrtljajev – kot poklon modelu Porsche 356 A iz leta 1955.

Vsi motorji imajo v novi generaciji več moči, ob tem pa so se tudi izboljšale njihove vrednosti porabe in emisij. Ob vstopu na trg bodo na voljo trije novi biturbinski motorji z direktnim vbrizgavanjem goriva: za Panamero Turbo, Panamero 4S in Panamero 4S Diesel. Vsi so – prvič tudi dizelski motor – kombinirani s stalnim štirikolesnim pogonom in z novim 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK). Panamero Turbo poganja bencinski V8-motor z močjo 404 kW (550 KM), Panamero 4S pa bencinski V6-motor z močjo 324 kW (440 KM). Za energičen pogon Panamere 4S Diesel skrbi dizelski V8 z močjo 310 kW (422 KM) – in maksimalnim navorom 850 Nm. Cene v Sloveniji: začne se pri 135.448 evrih (vklj. z DDV) za Panamero 4S. Za Panamero 4S Diesel bo treba odšteti od 144.654 evrov in za Panamero Turbo od 199.267 evrov.